Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det så jo litt godt ut til slutt, da.

Edit: Kanskje man kunne laget en forretning av det? Drive en resturant med kun 4chan recipies på menyen :D Jeg hadde lett prøvd mye av det.

Endret av Ajaco
Skrevet

Det så jo litt godt ut til slutt, da.

Edit: Kanskje man kunne laget en forretning av det? Drive en resturant med kun 4chan recipies på menyen :D Jeg hadde lett prøvd mye av det.

Dødelig restaurant :D

Skrevet

Dødelig.. godt? ;)

Jeg hadde definitivt kastet meg over en slik restaurant selv. Jeg lurer på hvorfor det ikke finnes noen steder som selger retter basert på den bacon-rullen det her bygger på. Det må jo bare være en vinner.

Skrevet

" inb4 Step 57: Roast in the oven at 350 degrees for about an hour, until a meat thermometer reads the internal temperature as 165 degrees."

Step 57: Roast in the oven at 350 degrees for about an hour, until a meat thermometer reads the internal temperature as 165 degrees.

:!:

Skrevet

Om den retten hadde blitt solgt på en restaurant hadde den kostet skjorta, kan jeg tenke meg. Hahah, så overkill :!:

Nevertheless, jeg hadde betalt pengene bare for å se hva den smaker. Det er jo tolv typer ost og ørtogfjørti sorter bacon i vidunderet. Hjerteinfarkt, forstoppelse og mouthgasm samtidig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...