Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det fungerer. Det er ikke noe magi, men vanlig matematikk.

Uansett "hvor mange ganger du fapper", så ender du opp med alderen din i de to siste sifrene.

 

Vel... utenom hvis du fapper 0 ganger da...

 

Jeg fapper ikke, men fikk alikevel rett alder, ikke et 3 sifret tall, men det ble jo 'rett''

Lenke til kommentar

Joda, det fungerer. Det er ikke noe magi, men vanlig matematikk.

Uansett "hvor mange ganger du fapper", så ender du opp med alderen din i de to siste sifrene.

 

Vel... utenom hvis du fapper 0 ganger da...

 

Jeg fapper ikke, men fikk alikevel rett alder, ikke et 3 sifret tall, men det ble jo 'rett''

Selvsagt. Jeg bomma litt på den. Skrev det før jeg gikk gjennom greia.

 

Faktisk. Hvis vi dropper hele "fap"-greia, så ender vi nøyaktig opp med alderen din. Begynn fra punkt 3.

Lenke til kommentar

Pick the number of days you fap each week

 

Så om du hopper over søndager, så blir det 6 + 5 * 50 + 1759/60 - fødselsåret = alderen.

Se på hva du gjør med det første tallet.

Du har et tall, A, deretter multipliserer du med 2, så du får 2A. Legger til 5 og multipliserer med 50.

Ender da opp med 100A + 250. Siden A er et heltall, vil ikke det påvirke de to sifrene som angir alderen (dersom du er <100 år ihvertfall).

Lenke til kommentar

Joda, det fungerer. Det er ikke noe magi, men vanlig matematikk.

Uansett "hvor mange ganger du fapper", så ender du opp med alderen din i de to siste sifrene.

 

Vel... utenom hvis du fapper 0 ganger da...

 

Jeg fapper ikke, men fikk alikevel rett alder, ikke et 3 sifret tall, men det ble jo 'rett''

 

hahhaehhaehehha. Ja, riktig.

 

Neida. Jeg tror på deg jeg.

Lenke til kommentar

Joda, det fungerer. Det er ikke noe magi, men vanlig matematikk.

Uansett "hvor mange ganger du fapper", så ender du opp med alderen din i de to siste sifrene.

 

Vel... utenom hvis du fapper 0 ganger da...

 

Jeg fapper ikke, men fikk alikevel rett alder, ikke et 3 sifret tall, men det ble jo 'rett''

 

hahhaehhaehehha. Ja, riktig.

 

Neida. Jeg tror på deg jeg.

 

Hahaheheaheahehaheah, fjott. Har dame så jeg trenger ikke å fappe. Før jeg fikk meg sex regelmessig så runket jeg kanskje 3-4 ganger i uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...