Gå til innhold

Komplett.no seine med å sende ordren


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte nokon varer frå komplett på tysdag, men dei er enda ikkje sende. Det står ”Frigjort for plukk”, så reknar med at orden blir sendt i morgon.

 

Er det andre som har opplevd det same? Før sende dei ordren same dag eller dagen etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du kikker litt på trådene her, ser du at Komplett tydeligvis henger litt etter. Antar det har sammenheng med det nye lagersystemet + stor pågang. Sannsynligvis sender de vel varen din ganske snart. Eventuelt ring dem og hør..

 

(pluss at tirsdag var fridag, da..)

Endret av klilleng
Skrevet

Jeg har også opplevd at Komplett er blitt treigere det siste halvåret. Det tar gjerne en dag eller to ekstra. Men det er jo ingenting mot Posten som bruker evigheter på å få fram pakkene jeg har bestilt fra Komplett.

Skrevet

Bestilte noe sent en kveld for et par uker siden, og det ble sendt dagen etter. Har aldri drøyd mer enn 24 timer fra bestilling til Komplett sender når jeg har bestilt. Faktisk så la jeg inn en ordre en søndag kveld, nær midnatt. Klokken 6 morgenen etter hadde de sendt meg leveringsbekreftelse :)

 

Så det kan variere ut fra arbeidsmengde, størrelse på ordre, hva ordren inneholder (ikke rangert ut fra pris, men hvor på lageret det ligger for eksempel) og en del andre faktorer. Jeg har bestilt både store og små pakker, med liten og stor verdi.

Skrevet (endret)

Ikke for å starte en "sverte-komplett-kampanje", men jeg synes det verste er at en ikke kan endre ordren eller legge til noe etter den er "ferdig", men før den er plukket. Glemte å ta med en hd på en bestilling i forrige uke og måtte betale 1 ekstra frakt. Kunne slettet hele og begynt forfra, men det var mange deler så jeg orket rett å slett ikke :( Mener det burde være en legge-til-funksjon så lenge ordren ikke er sluppet til plukk :hrm:

 

Edit: Ellers er jeg strålende fornøyd :thumbup: (glemte å nevne det seff...).

Endret av Mikkel_H
Skrevet

Er ganske merkelig dette.. bestillte nylig noen deler ifra komplett, dagen etterpå var varene sendt.

Om det har noen sammenheng at jeg har bestillt 80 ordrer fra komplett igjennom tidene og at jeg betalte med VISA vet jeg ikke. Har aldri drøyd mere enn 2 dager om de har hatt varene inne.

Skrevet

Har aldri hatt noe problem med at Komplett.no er seine med å sende ut ting. Bor like utenfor Oslo og det pleier å ta 3 dager før pakken ligger på postkontoret.

Skrevet
Ikke for å starte en "sverte-komplett-kampanje", men jeg synes det verste er at en ikke kan endre ordren eller legge til noe etter den er "ferdig", men før den er plukket. Glemte å ta med en hd på en bestilling i forrige uke og måtte betale 1 ekstra frakt. Kunne slettet hele og begynt forfra, men det var mange deler så jeg orket rett å slett ikke  :(  Mener det burde være en legge-til-funksjon så lenge ordren ikke er sluppet til plukk  :hrm:

 

Edit: Ellers er jeg strålende fornøyd  :thumbup:  (glemte å nevne det seff...).

8551146[/snapback]

 

 

Når du havner i en sånn situasjon, så tar du kontakt med kundeservice, så ordner de det.

Skrevet

Ringte til komplett på Fredag. Han på telefonen sa at dei halt på med ombygging eller noko sånn. Pakken står enda som ”Frigjort for plukk”, så vist den ikkje blir sendt i morgon, må eg nokk ta ein telefon til.

Pakken ble bestilt Tysdag sist veke etter kl 23.

Dvs. at det har gått 3 arbeidsdagar, utan at pakken er blitt sendt..

Skrevet
Ikke for å starte en "sverte-komplett-kampanje", men jeg synes det verste er at en ikke kan endre ordren eller legge til noe etter den er "ferdig", men før den er plukket. Glemte å ta med en hd på en bestilling i forrige uke og måtte betale 1 ekstra frakt. Kunne slettet hele og begynt forfra, men det var mange deler så jeg orket rett å slett ikke  :(  Mener det burde være en legge-til-funksjon så lenge ordren ikke er sluppet til plukk  :hrm:

 

Edit: Ellers er jeg strålende fornøyd  :thumbup:  (glemte å nevne det seff...).

8551146[/snapback]

 

 

Når du havner i en sånn situasjon, så tar du kontakt med kundeservice, så ordner de det.

8551319[/snapback]

 

Gjorde det, var de som sa jeg måtte slette ordren å ta alt på nytt :ermm:

Skrevet

Komplett var raske før, men ikke nå lenger.

 

Her er min siste bestilling

Bestilt 01.05

Plukking begynt 02.05

Innlevert postterminal 07.05

Motatt, ikke enda

 

Komplett beklager og skylder på posten, men sansynligvis har pakken blitt liggende i et hjørne på lageret. Og så fant de den tilfeldigvis når jeg begynte å mase. Et par timer etter min purring dukket pakken opp på sporing hos posten.

 

Skjerp dere Komplett, servicegraden har blitt vesentlig lavere sist år.

Skrevet
Komplett var raske før, men ikke nå lenger.

 

Her er min siste bestilling

Bestilt 01.05

Plukking begynt 02.05

Innlevert postterminal 07.05

Motatt, ikke enda

 

Komplett beklager og skylder på posten, men sansynligvis har pakken blitt liggende i et hjørne på lageret. Og så fant de den tilfeldigvis når jeg begynte å mase. Et par timer etter min purring dukket pakken opp på sporing hos posten.

 

Skjerp dere Komplett, servicegraden har blitt vesentlig lavere sist år.

8557503[/snapback]

 

Er vel mere tilfeldighet.

Når pakken er innlevert postterminal har ikke komplett ansvaret for forsendelsen lengre.

Så slutt å skyld på komplett når det ikke er deres feil..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...