Gå til innhold

Noen med Abit AT7-MAX2 her?

julepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et seriøst problem. Først er minnebussen crap (se signatur), og nå vil ikke maskinen boote. Den kommer til den loading-tingen, og når den skal gå videre hører jeg et slags "dump" i høyttalerne (som når man setter på strømmen til de) og så rebooter hele greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har Abit AT7 Max2 og får litt over 2000MB/s på 2*256 PC2700 TwinMos.

Hadde i bjønelsen problem med at maskina tok sikringen (til rommet). Harddisken vil ikkje køyre på Master (men det kan vere noe med harddisken). Board temprature er 55 grader med 4 ekstra kabinettvifter. Har du så høy board temprature?

Dei oppstartproblema du har har eg aldri vore borti med mitt HK.

Skrevet

Er dei sensorane laga slik, eller er det berre i mitt tilfelle at eg har fott feil på kortet. Hvor mye skal tempen ligge på sonn cirka? er det muleg å ordne på. Har tenkt å kjøpe meg Digital Doc 5 og sette inn. Har du nokre idear kest er bør feste varmesensorane?

Har du funnet ut noke meir om lydane dine i oppstarten?

Skrevet

nei. eller jo. det med sensoren tror jeg er på alle AT7-MAX2, dumpa borti det i et review. det kommer sånne "hakke" lyder fra harddisken, som forøvrig er en Seagate Barracuda V 120GB.

Jeg har nå flasha biosen, lagt inn bios på nytt, og satt opp instillingene, men det funker ikke ennå.

Skrevet

jo. for å bote til windows. men viss du har problem med piping i bios etc. kan du jo adde meire pci og ide enheter ein etter ein. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...