Gå til innhold

Overføre kontqakter fra S200 til S710?


Anbefalte innlegg

Hallå!

 

Jeg har nettopp fått min HTC S710 i posten, og lader as we speak.

 

Problemet mitt er at jeg ikek finner noen opsjon for å eksportere kontaktlista fra min gamle QTEK S200! Jeg har vært i synke-programmet, uten å finne noe, og jeg har saumfart hele filstrukturen på telefonen uten å finne noe som minner om en kontaktliste.

 

Er det noen som har et tips å gi? Jeg tenker at siden produsenten er den samme, bør det finnes en fornuftig løsning på dette. Eller? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Har du synkronisert S200 med Outlook? Hvis du har gjort det, så kan du bare koble S710 i mot ActiveSync, så får du både kontakter, kalender etc. på din S710.

8521323[/snapback]

 

Hei, og takk for svar!

 

Jeg har Outlook på pc-en, men har aldri brukt det før (bruker bare gmail). Når jeg nå prøvde å synkronisere min S200, fikk jeg beskjed om at "Kan ikke synkronisere med Outlook-profilen du bruker, fordi en annen profil er satt opp, eller fordi profilen er passordbeskyttet. Åpne Outlook med riktig profil."

 

Men jeg har jo ingen profil i Outlook, og finner heller ingen plass å opprette en profil på. Jeg prøvde å opprette en epostkonto i Outlook, men det virker ikke som det var det det spurte etter...

 

Beklager dumme spørsmål :)

Lenke til kommentar

Du kan legge inn Contact Manager på din Qtek s200 - da vil du få ekstra valg i menyen for Contact (kontakter) - Select All og Send all over Bluetooth

 

Se: http://www.i-mate.no/download.php?view.121 (må være registrert for å laste ned..)

 

Hvilken Outlook versjon har du forresten ? Installerte du Activesync 4.2 eller 4.5 etter Outlook ? Hadde du opprinnelig Outlook Express må du opp på versjon Outlook 2002 eller nyere (vel, bør..)

Lenke til kommentar
Du kan legge inn Contact Manager på din Qtek s200 - da vil du få ekstra valg i menyen for Contact (kontakter) - Select All og Send all over Bluetooth

 

Se: http://www.i-mate.no/download.php?view.121 (må være registrert for å laste ned..)

 

Hvilken Outlook versjon har du forresten ? Installerte du Activesync 4.2 eller 4.5 etter Outlook ? Hadde du opprinnelig Outlook Express må du opp på versjon Outlook 2002 eller nyere (vel, bør..)

8527471[/snapback]

 

Takk for tips, men det gikk til slutt. Jeg måtte avinstallere den gamle versjonen av Active Synch og Outlook (ikke Express), og installere de nye versjonene. Etterr det gikk det greit, med litt fikling.

 

Nok en gang, takk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...