Gå til innhold

God of war 2: første inntrykk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte spillet på fredag og kjører det på min PS3. Aldri prøvd GOW 1 (eller andre PS2-spill for den saks skyld), men jeg synes det er utrolig fett faktisk. Dårlig grafikk (I forhold til PS3-spill), men alikvel utrolig underholdene. Fantastike animasjoner, og gameplayet er sinnsykt kult. Anbefales! Gleder meg til de kommer med noe til PS3 også :-)

-M

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet på fredag og kjører det på min PS3. Aldri prøvd GOW 1 (eller andre PS2-spill for den saks skyld), men jeg synes det er utrolig fett faktisk. Dårlig grafikk (I forhold til PS3-spill), men alikvel utrolig underholdene. Fantastike animasjoner, og gameplayet er sinnsykt kult. Anbefales! Gleder meg til de kommer med noe til PS3 også :-)

-M

8519581[/snapback]

 

Det er hvertfall ikke dårlig grafikk? Det er et PS2 spill, da skal du ikke sammenligne med PS3 :nei: Grafikken er utrolig bra i forhold til de fleste andre PS2-spill.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet på fredag og kjører det på min PS3. Aldri prøvd GOW 1 (eller andre PS2-spill for den saks skyld), men jeg synes det er utrolig fett faktisk. Dårlig grafikk (I forhold til PS3-spill), men alikvel utrolig underholdene. Fantastike animasjoner, og gameplayet er sinnsykt kult. Anbefales! Gleder meg til de kommer med noe til PS3 også :-)

-M

8519581[/snapback]

 

Det er hvertfall ikke dårlig grafikk? Det er et PS2 spill, da skal du ikke sammenligne med PS3 :nei: Grafikken er utrolig bra i forhold til de fleste andre PS2-spill.

8519816[/snapback]

Joda enig i det, men jeg har hverken PS2 eller andre PS2-spill, så for meg er det naturlig å sammenligne med andre ting jeg kjører på PS3. Mulig spillet ser bedre ut på PS2? PS3 emulerer jo bare PS2...

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet på fredag og kjører det på min PS3. Aldri prøvd GOW 1 (eller andre PS2-spill for den saks skyld), men jeg synes det er utrolig fett faktisk. Dårlig grafikk (I forhold til PS3-spill), men alikvel utrolig underholdene. Fantastike animasjoner, og gameplayet er sinnsykt kult. Anbefales! Gleder meg til de kommer med noe til PS3 også :-)

-M

8519581[/snapback]

 

Det er hvertfall ikke dårlig grafikk? Det er et PS2 spill, da skal du ikke sammenligne med PS3 :nei: Grafikken er utrolig bra i forhold til de fleste andre PS2-spill.

8519816[/snapback]

 

Det er jo dårlig grafikk i forhold til PS3 spill, men det er veldig god grafikk når man tenker på at det er et PS2spill.

Lenke til kommentar

Var og hentet det på Posten i ettermiddag, spilt uten stopp siden da. Vil tro jeg er veldig nærme slutten, må si meg utrolig godt fornøyd med spillet. Absolutt alt er som i forgjengeren, og med tanke på at forgjengeren var intet mindre en genial ... :)

 

Utrolig godt spill, anbefales på det varmeste. Nå skal jeg kose meg gjennom Special Edition-platen.

Lenke til kommentar

Spillet er fantastisk deilig, sitter med glad-følelsen fra det første spillet når jeg slakter ned for fote. Puzzlene synes jeg er litt bedre i dette spillet, sitter til tider nesten litt fast og sliter med å komme videre, men så løsner det endelig til slutt.

Det beste spillet til PS2!

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet på fredag og kjører det på min PS3. Aldri prøvd GOW 1 (eller andre PS2-spill for den saks skyld), men jeg synes det er utrolig fett faktisk. Dårlig grafikk (I forhold til PS3-spill), men alikvel utrolig underholdene. Fantastike animasjoner, og gameplayet er sinnsykt kult. Anbefales! Gleder meg til de kommer med noe til PS3 også :-)

 

Det skal vel være hakket bedre selv emulert, da PS3 oppskalerer PS2 spill til 480P?

Lenke til kommentar

Faktisk såkjører God of war II i 568p i europa. Det var en del bråk rundt "hd versjonen" som var fjernet i forhold til den amerikanske utgivelsen, men det viste seg å være fordi den var 480p (som er amerkansk standard) og slik faktisk ville være dårligere enn den europeiske.

Lenke til kommentar

Det første eg gjorde etter eksamenen min i går, var å stikke innom Spaceworld og hente meg God of War 2. Og eg blei iallefall ikkje skuffa!

 

Det berre grip tak i deg frå "Begin new game", og før du veit ordet av det er du midt oppi eit slakt du aldri har sett makan til. Eg ELSKAR God of War, både 1 og 2.

 

For å seie det sånn, som vart vist i traileren, so får du fly litt i dette spelet. Og det finst ein spesiell type fiende i lufta, og måten eg tok knekken på den var rett og slett ubeskriveleg kul! Eg måtte rett og slett berre pause spelet, då eg lo so mykje! Adrenalinet pumpa i meg, og eg måtte berre leve meg skikkeleg inn i rolla som krigsgud ei lita stund!

 

"Do you defy me beast? Do you defy the GOD OF WAR?!"

 

*grøss*

 

Kva vanskegrad spelar de på? Eg spelar på normal..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg synes spillet fungerer bedre og ser bedre ut på ps2 enn ps3.

etter min erfaring reagerer kontrollen på ps2 raskere enn ps3(trådløs), grafikken ble også bedre på ps2, på en måte uten at jeg kan forklare hvorfor, kanskje fordi den emuleres på ps3?! uansett fett spill, de som ikke har testa det, går glipp av noe kult.

Lenke til kommentar

Hehe.. Pingle;) Runda faktisk spelet i går på Spartan. Enkelte påstår at det er det beste spelet som har komt ut på Playstation 2, og det er ikkje vanskeleg å vere einig.

 

For eit spel. Action, spenning, utfordring og nydeleg grafikk (iallefall for å vere på Playstation 2) frå byrjing til slutt.

 

Kva boss var det du sleit med UrgeLoL?

Lenke til kommentar

Spørs om jeg tørr å si det :p The horsekeeper tror jeg han het ;) Våpenet mitt var fremdeles på nivå 2, hadde nesten nok poeng til å få nivå 3 som sikkert hadde hjulpet. Men etter å ha prøvd noen ganger på spartan så ble fristelsen for stor når spillet spurte om jeg ville bytte til easy. Får heller spille gjennom spillet på nytt ;)

Lenke til kommentar

Jeg har skjønt at GOW spillene er meget gode spill, men er story'en god. Jeg lurer fordi jeg verken har spilt en eller to og lurer på om jeg bør runde eneren før jeg spiller toeren. Om det er en god story som man følger gjennom begge spillene så vil jeg spille eneren først.

 

Hva sier dere som har rundet begge spillene?

 

Edit: For noen leifer!

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

Har ennå ikke rundet GOW 2, men kan tørre å påsta at storyen er suveren til action spill å være. Du bør, for å få 100 % tilfredstillelse av storyen, spille GOW før at du setter i gang med nr 2. Spillet får du uansett meget billig i dag, så det er bare å kjøpe. Om du velger å ikke spille GOW først så tror jeg du kommer til å digge storyen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...