Gå til innhold

Hva vil slå n95?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror N98 vil slå N95 :ermm:

 

Selv om man har lansert det som er pr. i dag den mest funksjonsrike telefonen på markedet, betyr ikke det at utviklingen har stagnert. Det neste for Nokia akkurat nå er uansett å få på plass en bedre GPS-løsning, samt at alle produsenter må bli flinkere på det med batteri. Utover det igjen er det vel flere spennende prosjekter på gang, med OLED-skjermer, fleksible skjermer, nye batterityper osv.

Lenke til kommentar
Jeg tror N98 vil slå N95 :ermm:

 

Selv om man har lansert det som er pr. i dag den mest funksjonsrike telefonen på markedet, betyr ikke det at utviklingen har stagnert. Det neste for Nokia akkurat nå er uansett å få på plass en bedre GPS-løsning, samt at alle produsenter må bli flinkere på det med batteri. Utover det igjen er det vel flere spennende prosjekter på gang, med OLED-skjermer, fleksible skjermer, nye batterityper osv.

8504534[/snapback]

 

Alt dette her er jo bare finpuss. Jeg mener noe som virkelig vil knuse den.. Som når n95 kom med GPS..

Lenke til kommentar

Kanskje de gjør som de har hatt en tendens til før? Eks komme med en N95 oppgradert versjon bare uten barnefeil og forbedret de svake delene osv... Kalle den N95ie, hehe

 

 

Hva vil bli det neste som kommer?

Nokia er sikkert godt i gang med utviklingen av N96 og 97 :)

8506087[/snapback]

Lenke til kommentar

Førstemann til å lansere en telefon med tilsvarende specs som N95 med som i tillegg lar deg bruke telefonen noen timer før den går tom for strøm vil nok være overlegent. N95 er en knakende god telefon på papiret og en kul fiklegadget, men den blir ubrukelig når det kommer til batteritiden.

 

Det neste store blir telefoner som kan kombinere GPS, godt kamera (kameraet på N95 er ikke godt, det tar bare bilder med høyere oppløsning), DVB-T, WLAN, VGA-skjerm, full touch-screen, noen GB flashdisk og godt batteri. Nanoprojektorer er jo i full sving også og da er snart mobiltelefonen projektor i tillegg til gps, kamera, mp3 spiller, e-mail maskin osv.

 

Selv lar jeg kamera være kamera, gps-enhet være gps-enhet og telefon være telefon et år eller to til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...