Gå til innhold

LOTRO - Hvilken class bør jeg velge ?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal starte opp en charakter nå, som jeg skal levle hele veien opp.

Men jeg er litt usikker på hvordan class jeg skal starte :hmm:

 

Har lyst til å være en class med høy dps, helst melee og med noen fete combo's.

Noe lignene Rogue kanskje!

 

Noen som åssen class jeg da bør satse på? :dribble:

 

På forhand; takk!

Endret av tobbe667
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.lotro-europe.com/classes.php?

Der har du alle klassene.

 

Hvis du vil være en som gjør mye skade som melee er vel champion det beste valget, men skal du være en som er litt mer rogue aktig så er vel Burglar valget for deg.

 

Jeg spiller som Champion og så langt stortrives jeg, gjør mye skader og animasjonene på angrepene mine har vært fete så langt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal starte opp en charakter nå, som jeg skal levle hele veien opp.

Men jeg er litt usikker på hvordan class jeg skal starte :hmm:

 

Har lyst til å være en class med høy dps, helst melee og med noen fete combo's.

Noe lignene Rogue kanskje!

 

Noen som åssen class jeg da bør satse på? :dribble:

 

På forhand; takk!

8496202[/snapback]

 

 

Da er burglar bra for deg, det er min anbefaling :thumbup:

Lenke til kommentar
Det står mellom Burglar og Champion!

 

Hvem av de to har høyest DPS?

Hvem er best til solo?

Hvem er best i group?

8503259[/snapback]

 

champion er mer en DPS klasse og burglar en debuffer/dps

 

Det er ikke ligt som wow der rogue(burgler i LOTR Online) er en ren dps klasse.

 

Har testet alle nå og endet opp med champion da han dualweilde fra start (burglar på lv 10) og champion kan bruke fete 2h våpen og heavy armor litt senere.

 

Champion har også skade som du kan ta ned 3-4 på ligt med og swiper alt forran deg så jeg syns den er helt konge.

 

Håper tipset hjelper, og lykke til!

Lenke til kommentar
Det står mellom Burglar og Champion!

 

Hvem av de to har høyest DPS?

Hvem er best til solo?

Hvem er best i group?

8503259[/snapback]

 

Champion gjør masse skade og har mange effektive AOE angrep. Er vel bare Hunter som gjør mer skade, og da kun mot single targets. I tillegg tåler Champions en støyt. De er gode off-tanks.

 

Burglar har god DPS og lvl 20+ får de evner som gjør at de kan redde skinnet sitt dersom ting skjærer seg. I tillegg er Burglar en av to klasser som kan starte Conjunctions, og det er uvurderlig i vanskelige Fellowship quests.

 

Så, etter min mening:

 

Høyest DPS: Champion

Best solo: Champion

Best i gruppe: Burglar

Lenke til kommentar
virker som champion er veldig overpowra. og alt for sterk i forhold til andre klasser. jeg skal starte med lotro og syns champion virker interessant, men er champion klassen veldig overspillt?

8504061[/snapback]

 

 

Vet ikke om de er overpowered akkurat, de er bare veldig gode på sitt område, det å gjøre skade.

Overspilt tja kansje? jeg har ikke følelsen av det vertfall, møter på folk som er alle forskjellige klasser hele tiden, kan ikke si at jeg ser mer av en klasse enn en annen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

okey jeg skjønner bare virka som veldig mange var det.

men uansett jeg skal kjøpe spillet på onsdag,

 

og jeg ser etter en klasse med følgende kvaliteter.

 

ganske lett å lvle.

kan solo harde mobs alene.

dreper passe fort.

ikke overspillt.

ingen klasse som har problemer med å få grupper,

gjerne ett eller mere triks som er etterlengtet i grupper.

 

spørr ikke om en klasse med alle disse kvalitetene spørr bare om noe som er så nært som mulig takker for alle svar.

?

Lenke til kommentar
Ikke bli Champion for alle er det!

8504281[/snapback]

 

 

Kan hende Champion er en av de klassene som er mest spilt, men vil ikke si at alle spiller det.

 

Jeg er Champion selv og jeg kan ikke si at jeg ser så mange av oss, syns ting er blitt godt fordelt, vertfall på servern jeg spiller på, Laurelin.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ikke bli Champion for alle er det!

8504281[/snapback]

 

 

Kan hende Champion er en av de klassene som er mest spilt, men vil ikke si at alle spiller det.

 

Jeg er Champion selv og jeg kan ikke si at jeg ser så mange av oss, syns ting er blitt godt fordelt, vertfall på servern jeg spiller på, Laurelin.

8504339[/snapback]

 

På litt høyere levels (25+) ser jeg flere Guardians enn Champions på Laurelin ihvertfall...

 

Min magefølelse er at Hunter, Guardian og Champion er de tre mest spilte klassene i den rekkefølgen på min server :)

Lenke til kommentar
er det sånne "instancer" på lotro ? eller mekker man bare grupper på 4-5 til forskjellige vanlige vanskelige quests.

8509931[/snapback]

Det er noen få "instancer" i LotRO, som regel de vanskeligste oppdragene. De aller aller fleste oppdragene foregår utenom instanser. Så det er ikke som Guild Wars, ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
for meg står det helt klrat mellom bulgular og champion slik det ser ut nå.

 

men åsen fungerer burgular i instancer osv?

8505496[/snapback]

Jeg tror nok at burglar-klassen vil være et kjærkomment tilskudd til enhver fellowship med tanke på debuffene tilgjengelig. Nå har jeg til gode å spille sammen med en burglar siden det første området til alvene deles med dvergene. Har ikke møtt på menn og hobbitter enda, og dermed ingen burglars... Jeg vet i alle fall med meg selv at skulle jeg startet en hobbit char, ville det vært en burglar. Tror den kan være veldig morsom å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...