Gå til innhold

Noen som spiller halo 2 fortsatt?

Gormers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått meg 360 så jeg lurte bare på om det var noen som spiller halo 2 her minst en gang i uka, siden jeg kjeder meg og kunne godt ha lagt til litt flere gamertags.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har blitt bitt av WoW basillen så jeg spilte faktisk et par sniper runder for første gang på 2 måneder i dag men hvis jeg går lei WoW snart så kommer du til å finne meg på Halo 2 nesten hele døgnet ;) hehe. Når H3 betaen kommer så finner du meg der iallefall for den SKAL NYTES DØGNET RUNDT uten WoW forstyrrelser helt til Bungie fjerner den igjen :)

Endret av XtaZ
Skrevet
Vet at MartinLande her på forumet spiller Halo2 regelmessig (Gamertagen hans er MartinLande)

Du kan jo prøve å kontakte han :)

8494548[/snapback]

Jeg har mer lyst på custom games enn matchmaking, siden jeg liker mer spesifikke maps og gamemodes.

Skrevet

noen som vet hvordan jeg kan få meg xbox live nå , trenger en sånn stygg kode for og registrere ny konto , og jeg gidder ikke aktivere en av di gamle da jeg sikkert må ringe til kundeservice i Sverige for og fikse dette

Skrevet

hvor da ??

jeg prøvde og gå på registrering for en liten mnd siden , og da måtte eg ha en sånn gamer kode :/

Skrevet
hvor da ??

jeg prøvde og gå på registrering for en liten mnd siden , og da måtte eg ha en sånn gamer kode :/

8523344[/snapback]

Ok, da vet jeg ikke. Trodde det gikk an å bare gå på live på 360 og registrere seg jeg...

Skrevet
vell nå skal jeg registrere en gammel xbox da :p

8523908[/snapback]

hmm, ja jeg har bare en vanlig xbox jeg og men har du fått "lagt inn" live da? hvis du har et live spill så tror jeg du kan installere det på xboxen og så må du bare skrive kredittkortnummer og slikt. Nå virker det tydeligvis som at jeg tar feil da siden du har funnet ut at du trenger en kode. Men det skader jo ikke å ringe kundeservice, selv om jeg har hatt dårlig erfaring med dem personlig (ikke bare at de snakker svensk XD)

Skrevet
vell nå skal jeg registrere en gammel xbox da :p

8523908[/snapback]

hmm, ja jeg har bare en vanlig xbox jeg og men har du fått "lagt inn" live da? hvis du har et live spill så tror jeg du kan installere det på xboxen og så må du bare skrive kredittkortnummer og slikt. Nå virker det tydeligvis som at jeg tar feil da siden du har funnet ut at du trenger en kode. Men det skader jo ikke å ringe kundeservice, selv om jeg har hatt dårlig erfaring med dem personlig (ikke bare at de snakker svensk XD)

8524150[/snapback]

det er lettere og snakke engelsk med de :p faktisk sist jeg hadde pratet med de så ringte det fra usa med en sånn brukere vurdering av kundeservise , klokken 5 om morgenen !!

jeg har bare prøvd fra dasbordet , prøve i et spill i dag .

Skrevet

ble det ja , utrolig hvor tungvindt dette skulle være da .

gidder liksom ikke kjøpe enda en starter pack , om de finnes i butikken da :p

prøvde og og registrer meg på xbox.com for og recovre kontoen til xbox'en men det funka og heller dårlig .

blir vell tunell på meg vist ingen kan komme med noe geniale tips til meg

Skrevet

Bare å legge meg til. Gamertag er XtaZ. Når H3 betaen kommer så kommer jeg til å være der hvis noen vil teame opp :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg spiller :)

Over Xkaylink eller va det heter...

Jeg er blitt bana fra live xD Hadde en luring på besøk som måtte teste det... uten at jeg hadde satt på slik at jeg kunne bruke det... :ph34r:

Endret av VikinGz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...