Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt "kortholder"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Jeg lurte på om noen vet om en side hvor jeg kan bestille en fin og enkel "kortholder". Vet ikke helt hva det heter, men det er en slags "boks" hvor man kan putte kredittkortene oppi, tror de fleste vet hva jeg mener. Har sett en kompis som har en, kunne kjøpt den samme som han, men det er en logo på den hvor det står "Russ 2007" så...

Takk!

Endret av LasH
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så ei beltespenne med "innebygget" kortholder en gan et sted, men husker ikke hvor.. Noen som vet hvor en kan få tak i det?

8495534[/snapback]

www.beltespenner.com selger det. :)

Skrevet

Jeg kjøpte min hos en gullsmed. Kom billig fra det også, kostet 60 kroner. Jeg tror de pleier å være dyrere og ha mer dilldall hos J&J og andre klesbutikker.

Skrevet

Gullsmeder har dette, ofte i litt høyere kvaliteten enn det billigere variantene jeg har vært borti.

Husker ikke akkurat hvor jeg kjøpte min, men fikk den gravert også, og tror ikke det kom på noe store summer akkurat.

Skrevet
Nå som dere snakker om kortholdere, er ikke ofte jeg blir frelst av norsk design, men norske Exentri er utrolig praktisk:

4060_101.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

exentri_kortholder.jpg

8506521[/snapback]

Uh, den er bestilt. Ikke så dyr heller, heldigvis!

Skrevet

Kan da ikke kjøpe den!! En kortholder skal minst kunne brukes til følgende 3 ting for å kunne bli kalt en kortholder:

Holde kort. (seff)

Kunne jekke ølflasker.

Kunne brukes til å åpne pappesker ol som er teipet igjen.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

exentri er helt klart genial!

EDIT:

noen som veit hvor man får tak i sånn som man flipper opp sånn at kortene går litt mer ut?

skjønner?

Endret av spax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...