Gå til innhold

Problemer med deluxe edition

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte BF2 deluxe edition idag, installerte og slo på spillet. Alt funket fett, også installerer jeg 1.12 oppdateringen, og skal prøve å starte på spillet, men nå vil ikke BF2 funke lenger, skjer med hvilken som helst patch til BF2.

Den slår seg på, og krasjer til desktop. Dette er veldig snålt, siden, BF2 1.0 funker helt fett :dontgetit:.

Kan ikke være varmeproblem, har jo drit mange vifter, kan ikke være det problemet, siden spillet funker fett uten patch.

Er drittlei EA, er det noe med deres patch, er det et kjent problem? Noen som har en løsning?

Ja, jeg kan spille på medium med AAx4.

Hva er det som er feilen?

Specs:

1024 MB ram

Ati radeon x800 all-in-wonder

Windows XP

S-ATA harddisks

AMD athlon 2000+

Endret av specnaz91
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Jeg foreslår en restart av maskinen jeg :) Evt. installer på nytt =)

Skrevet (endret)

Du er visst ikke den eneste som har problemer med EA patcher.

http://www.shacknews.com/ja.zz?comments=39648

Thats it.. EA you cant even release an expansion without fucking it up..

“BF2CDKeyCheck.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.”

yay thanks for me wasting 30 bucks on a game i cant play.. i fucking hate you

http://verden.abcsok.no/index.html?q=bf2%2...shoot&cs=latin1

Endret av Storleer
Skrevet

Har installert deluxe edition med special forces, BF2 versjonen er 1.3. Før jeg kjøpte hadde jeg Battlefield 2 original, og der var det ingen patch, altså versjon 1.0. Jeg, har prøvd å patche BF2 original fra 1.0 til 1.3, men spillet crasher etter splash screen. Også kjøpte jeg deluxe edition, installerte spillet etter ha slettet forrige installasjon av BF2.

Men nå krasjer ikke BF2 lenger, det ble automatisk installert patch 1.3. Kan det være noe med den patchen jeg LASTER NED?

Siden nå vet jeg at det skjer noe UNDER patchingen. Når jeg skal installere en patch, så krasjer BF2 til desktop.

Skrevet
Hvorfor legger du inn 1.3?

8503070[/snapback]

Fordi han har lyst å ha spillet up-to-date? :roll:

8504569[/snapback]

Når 1.41 er den nyeste?

8504987[/snapback]

Ja, hvorfor ikke? kan være ting med den patchen han liker? :p

Skrevet

Jeg har fader meg ikke lagt inn 1.3, den ble automatisk installert fra deluxe edition cden (merk dere at deluxe edition kom senere (mye) enn vanlig BF2, så det er logisk at har forhånds-patchet den i selve BF2 installasjonen).

Forstår dere nå? Når jeg installerer, har jeg automatisk 1.3...Og det fungerer, i motsetning hvis jeg laster ned en patch og installerer.

Skrevet

For Guds skyld... Fordi han vil spille med nyeste versjon? -.-

Specnaz, hvilken patch laster du ned? Pass på at det er den nyeste(1.41).

Skrevet

Ja, har lasta ned 1.41, funker ikke, når jeg hadde 1.0 (altså vanlig BF2 og ikke deluxe edition), kunne jeg f.eks laste ned en 20 mb patch til bf2, og samme skjedde. F.eks 1.12 eller noe. Men så kjøpte jeg deluxe editions om fulgte med 1.3 og det funket :unsure:

Skrevet

Finnes personer som er medisinsk tilbakestående...

Jeg har 'stått' her og for så og si ropt om at jeg har installert 1.41 og når jeg har installert det funker ikke bf2, fra splash screen til crash to desktop.

men men, byttet harddisk og BF2 funker glimrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...