Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du reiser en del Robert. :p Reiser du alene, eller?

 

Har selv lyst til å reise til litt mer spennende plasser, blant annet i Afrika og Midtøsten, og eventuelt Sør-Amerika. "Problemet" er bare at de jeg henger med til vanlig, bare vil reise til Magaluf og Agia Napa for å drikke. For all del, gøy å drikke - og det er kanskje slike ferier jeg burde like når jeg er 19, men vil reise litt mer spennende steder ... :p

 

Har et firår neste år, etter at jeg er ferdig med videregående - som jeg skal bruke til å ta opp en del fag som privatist, og tenkte derfor å reise en del også - siden det blir en del fri.

 

Men er det "teit" og rart å reise alene?

Lenke til kommentar

Neste ferie jeg skal på er til USA. Jeg gleder meg utrolig mye, og håper og tror på en utrolig fin opplevelse.

Jeg skal på språkreise, gjennom 15 stater og kommer til å oppleve alt fra limosintur til sumpbåt i sumpen.

Dette har jeg stor forventninger til og håper på en fin opplevelse :)

Lenke til kommentar
Neste ferie jeg skal på er til USA. Jeg gleder meg utrolig mye, og håper og tror på en utrolig fin opplevelse.

Jeg skal på språkreise, gjennom 15 stater og kommer til å oppleve alt fra limosintur til sumpbåt i sumpen.

Dette har jeg stor forventninger til og håper på en fin opplevelse :)

 

Kan jeg spørre hvilket selskap du reiser med?

Lenke til kommentar

På en måte ja, de siste fire årene har jeg pendlet mellom Oslo-London-Bangkok fem, seks ganger i året. Min arbeidsgiver og jeg har kommet fram til at det er mer praktisk for meg og familien at vi bor der nede, så etter etter et saftig lønnshopp og noen timer med overtaling av kona, så var alt i boks.

 

Gleder meg som en liten unge. Jeg elsker Thailand og Bangkok!

Lenke til kommentar

Høres digg ut. Kan jeg spørre hva du driver med siden du kan gjøre jobben fra en annen kant av verden? Jeg ønsker å gjøre det samme :D Jobber som programmerer.

 

På en måte ja, de siste fire årene har jeg pendlet mellom Oslo-London-Bangkok fem, seks ganger i året. Min arbeidsgiver og jeg har kommet fram til at det er mer praktisk for meg og familien at vi bor der nede, så etter etter et saftig lønnshopp og noen timer med overtaling av kona, så var alt i boks.

 

Gleder meg som en liten unge. Jeg elsker Thailand og Bangkok!

Endret av dude80
Lenke til kommentar
Høres digg ut. Kan jeg spørre hva du driver med siden du kan gjøre jobben fra en annen kant av verden? Jeg ønsker å gjøre det samme :D Jobber som programmerer.

 

 

Jeg jobber som sikkerhetsanalytiker for et internasjonalt sikkerhetsfirma med hovedsete i London. Jobben min består bla. å utarbeide og forbedre diverse rutiner innen sikkerhet for internasjonale klienter, i mitt tilfelle vil det si primært i Bangkok og Thailand. Noe mer spesifikt enn det kan jeg ikke fortelle, men lønna er grisehøy og jobben er vannvittig spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...