Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutten av august: Sharm El Sheik, Egypt.
Been there, done that. :p
Ikke i slutten av august vel? Da er de jo altfor varmt der. Tror det var i april jeg var der og da var det allerede ganske så varmt.

Var der i mars jeg, rimelig kurant temperatur (litt kjøig på kvelden, spesielt i ørkenen (gikk med boblejakke, lue og hansker i ørkenen :p)). Har vært i Nord-Afrika i August før, i Sahara, og det var rimelig jævlig varmt. Hehe.

Lenke til kommentar
Jeg skal til færøyene! Jihuuuu -_-
Hva får et blekansikt til å reise dit?

 

Jeg bare flydd over og det så veldig karrig ut.

 

Vel sånn er det når ikke pengene strakk helt til Island. Færøyene har masse historie bak seg, så det skal bli spennende. Jeg eg ikke så trist pga en litt kjølig sommer, drar til varmere støk til vinteren:)

Lenke til kommentar
Vi reiser med båt:P og for å frakte (innkludert hotell) slekta på 8 pers: 45000kr:O
Da betaler hver person over dobbelt så mye som jeg betalte til Island inkludert hotell. Så at dere reiser dit pga. pris må være bløff, det er nok andre grunner.

 

Skulle ønske det var det;) Tror nok det er turen med båten som koster, vi må overnatte 2 netter i lugar. Også er det 5 netter på det beste hotellet. Samme opplegget bare til Island koster 12-14 000kr per pers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...