Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråden om operasjon av trang forhud


Gjest Gjest :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det noen som kan forklare meg hvorfor i svarte jeg har en liten "ring" ytterst på forhuden som gjør det umulig å tre den over hodet? Hvorfor akkurat der, av alle mulige steder, og hva er det egentlig?!

Anonymous poster hash: a41e1...52b

 

 

 

 

Er vel egentlig hva denne tråden hovedsaklig handler om (eller løsningen av problemet ditt). Har ingen kilder å sitere annet enn hva fastlegen min og deretter urologen og kirurgen har fortalt meg. Fimose/trang forhud er noe som kan intreffe i hvilken som helst alder og i ulik grad (av stramhet osv.). Har fått inntrykk av at det rett og slett bare er noe som skjer hos en del gutter/menn. Gå til legen, og få det fiksa ;)

Endret av papabear91
Lenke til kommentar

Det er nå fem dager siden jeg tok denne operasjonen, (snitt/sydd om forhud slik at den blir viere), og sydd om/klippet strengen på en måte.

 

Føler at åpningen i forhuden begynner å bli ganske smal, skal man tøye veldig mye på dette? Er redd for at sårene skal åpne seg igjen da. Jeg pleier bare å åpne forhuden når jeg er i dusjen for at eventuell væske skal forsvinne, og av og til når jeg tisser.

 

Noen som er sikre på dette? Virket ikke som om de på sykehuset heller sa at jeg skulle tøye noe særlig på forhuden, eller dra forhuden langt bak? Er redd for at strengen også skal "ryke" om jeg drar ned før det har grodd skikkelig.

 

Hvor lenge ventet dere med dette, og hvor lang tid tok det før stingene forsvant?



Anonymous poster hash: 2726e...f70
Lenke til kommentar

 

Det er nå fem dager siden jeg tok denne operasjonen, (snitt/sydd om forhud slik at den blir viere), og sydd om/klippet strengen på en måte.

 

Føler at åpningen i forhuden begynner å bli ganske smal, skal man tøye veldig mye på dette? Er redd for at sårene skal åpne seg igjen da. Jeg pleier bare å åpne forhuden når jeg er i dusjen for at eventuell væske skal forsvinne, og av og til når jeg tisser.

 

Noen som er sikre på dette? Virket ikke som om de på sykehuset heller sa at jeg skulle tøye noe særlig på forhuden, eller dra forhuden langt bak? Er redd for at strengen også skal "ryke" om jeg drar ned før det har grodd skikkelig.

 

Hvor lenge ventet dere med dette, og hvor lang tid tok det før stingene forsvant?

 

Anonymous poster hash: 2726e...f70

 

Skal sies at jeg fjernet mesteparten av forhuden, ikke bare fikk den "viet ut" med snitt.

 

Kan ikke svare annet enn det jeg selv opplever (i henhold til beskjedene jeg fikk av legene). De første ukene var selve forhuden svært hoven. Så mest ut som en "pig in a blanket", hvis du kan se for deg det. Tror det er vanlig at det holder seg hovent en stund. På grunn av at det var så hovent, var det vanskelig å trekke resterende forhud tilbake.

 

Jeg fikk beskjed om at man skulle være forsiktig med tanke på at såret ikke var helt grodd igjen. Fikk tips av sykepleiersken på urologisk at jeg kunne brukte våt q-tips de første gangene jeg skulle vaske meg, slik at jeg kom helt inn i kroken.

 

Etter 1-2 uker valgte jeg å prøve å trekke den tilbake da jeg skulle dusje, og det gikk for så vidt greit. Gjorde noe vondt, men det er snakk om et par sekunder.

 

På fredag er det 4 uker siden mitt inngrep, og nå går det strålende for min del. Hevelsen er 90% borte, og vill sannsynligvis forsvinne i løpet av 1 uke eller 2.

 

Ønsker til slutt å si (selv om det ikke er relevant til spørsmålet ditt) at jeg er veldig fornøyd med at jeg fjernet forhuden (mesteparten, hvert fall), fremfor å vie den ut. Men smaken er som baken :)

 

God bedring!

Endret av papabear91
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Kanskje jeg burde ta en slik operasjon selv, jeg klarer ikke å trekke tilbake forhuden, det er som det er dekket dobbelt opp med hud som gjør det umulig å trekke den tilbake, har aldri runket heller

 

Anonymous poster hash: b859a...e41

 

 

Jeg ville absolutt søkt råd hos legen, som vil sende deg videre til urologen. Ingen som burde gå rundt med slike plager når det er så lett å fikse det.

Lenke til kommentar

Har nettop hatt en operasjon som heter frenuloplasty, det går ut på å forlenge strengen som er under penishodet tror jeg. Jeg tokk denne operasjonen fordi jeg slitnet strengen under samleie for noen måneder siden, men hadde fortsatt problemer med at jeg begynte å blø under samleie lenge etterpå. Denne strengen var også ganske stram med meg, som resulterte med at jeg hadde problemer med å dra forhuden bak hodet og lengre ned menst jeg hadde ereksjon.

 

Jeg kom hjem for noen timer siden og alt har egentlig gått veldig bra. Møtte opp på sjukehuset, ventet i 1 time på venterommet før jeg ble hentet inn til rommet der operasjonen skulle skje. Fikk beskjed om å ta av meg boxeren og buksa for å så legge meg på senga, ble da smørt inn med en krem for å drepe bakterier før legen tokk lokal bedøvelse på meg (1 stikk med sprøyte på hver side av skaftet, på oppsiden). Dette hørest helt forferdelig ut og jeg var veldig nervøs, men det var i grunnen ikke gale i det hele tatt.

 

Etter dette plasserte sjukepleieren en slags duk over meg med ett hul i som penisen var i gjennom, jeg fikk ikke en ''skjerm'' som gjorde slik at jeg ikke kunne se hva legen gjorde. Jeg synest faktisk det var ganske fasinerende å løfte på hodet for å se på. Jeg kjendte at legen holdt på med noe der nede, men absolutt INGEN smerte. Etter det jeg fikk med meg så kuttet han litt med en skalpel før han begynte å sy litt, har en del sting under forhuden.

 

Eneste jeg har å klage på er at jeg fikk vite veldig lite informasjon etter jeg var ferdig. Både legen og sjukepleieren var utelandske og snakket ganske dårlig norsk. Eneste jeg fikk vite var at stingene skal forsvinne av seg selv etter 7-14 dager og hvis ikke så burde jeg oppsøke fastlegen min. Fikk også vite at jeg ikke burde runke eller ha samleie de neste 4 ukene. Jeg er usikker på når det er trygt å dusje og når det er trygt å dra bak forhuden for å så vaske litt der nede.

 

Jeg har nå tatt 3 paracetter og har ingen smerte noen timer etterpå, kjenner kun at det klør litt og at det ''stikker'' litt innimellom.

 

Håper denne informasjonen hjelper de som har behov for denne operasjonen å komme over frykten sin, det er ikke så gale som man tror!



Anonymous poster hash: a8741...55a
Lenke til kommentar

Ang. det med runking, så gjør vel ikke det noe? Sålenge man ikke legger noe særlig belastning på huden/strengen?

 

 

Jeg har nå etter to uker så og si mistet alle stingene... Har bare noe der strengen er sydd om, og ett sting igjen på forhuden.

Men vet ikke om jeg er så fornøyd... Føler at strengen fortsatt er for kort. Jeg har ikke prøvd å tøye noe særlig, for tror ikke strengen er skikkelig grodd inn enda. Og forhuden virker ikke noe særlig åpnere. (Jeg fikk sydd den om).

 

Selve sårene på forhuden begynner å se bra ut nå etterhvert.

 

Dere som snakker om lokal bedøvelsen.. At dere bare tok to stikk? Jeg tok maaaaange. Jeg la godt merke til når han holdt på der nede, så jeg fikk stikk etter stikk etter stikk, før jeg etter en laang stund ble skikkelig bedøvet. Likte ikke situasjonen, men det gikk jo greit, og det er jo over nå... En lettelse etter all denne ventingen :)

 

Får bare håpe jeg ikke må gå og fikse mer på den... Men det kan jo se litt slik ut....



Anonymous poster hash: 2726e...f70
Lenke til kommentar

 

Ang. det med runking, så gjør vel ikke det noe? Sålenge man ikke legger noe særlig belastning på huden/strengen?

 

 

Jeg har nå etter to uker så og si mistet alle stingene... Har bare noe der strengen er sydd om, og ett sting igjen på forhuden.

Men vet ikke om jeg er så fornøyd... Føler at strengen fortsatt er for kort. Jeg har ikke prøvd å tøye noe særlig, for tror ikke strengen er skikkelig grodd inn enda. Og forhuden virker ikke noe særlig åpnere. (Jeg fikk sydd den om).

 

Selve sårene på forhuden begynner å se bra ut nå etterhvert.

 

Dere som snakker om lokal bedøvelsen.. At dere bare tok to stikk? Jeg tok maaaaange. Jeg la godt merke til når han holdt på der nede, så jeg fikk stikk etter stikk etter stikk, før jeg etter en laang stund ble skikkelig bedøvet. Likte ikke situasjonen, men det gikk jo greit, og det er jo over nå... En lettelse etter all denne ventingen :)

 

Får bare håpe jeg ikke må gå og fikse mer på den... Men det kan jo se litt slik ut....

 

Anonymous poster hash: 2726e...f70

 

 

Hei, jeg er han som postet over deg angående frenuloplasty. Det går vell kanskje and å runke om du er forsiktig, men det er vell ikke anbefalt før såret er grodd. Med tanke på infeksjon og at såret opnest igjen, det beste er å unngå framtidige komplikasjoner.

 

Jeg er også veldig redd for at operasjonen ikke skal vær nokk. Når jeg var der så sa legen noe om at forhuden min såg trang ut og spørte om jeg har hatt problemer med det, så jeg sa jo nei siden jeg var litt nervøs for at han skulle anbefale full omskjæring. Det er ikke noe jeg vil bestemme meg for der og da.. Får bare håpe at dette er nokk og at jeg ikke får flere problemer og må til legen igjen.

 

Anonymous poster hash: a8741...55a

Lenke til kommentar

Jeg hadde operasjon for å utvide forhuden for 9 dager siden og har noen spørsmål og mulige svar til andre.

 

Legen sa at jeg måtte vaske etter urinering, jeg har gjort dette, dratt huden tilbake såpass at det ikke skulle komme noe urin bortsett fra på stingene rett under hvor det drypper ned, deretter tar jeg vann i håndflaten og heller over for å rense vekk urin. Det jeg lurer på her er sist jeg ringte nevnte legen at det skulle holdes tørt og jeg skulle luft tørke men jeg har latt det tørke litt for så å ta på boxer igjen,så jeg lurer på om jeg kan ha skadet stingene ved for mye vann men dette tror jeg ikke er ett problem.

 

Jeg fikk beskjed om å ta huden helt tilbake 1 gang om dagen for å gjøre huden vant til det og sånn at den ikke skulle gro for smal igjen og vaske området hver dag, dette gjør jeg i dusjen og hittil har det gått fint å få den tilbake men i den tilstanden har det vært veldig stramt og skummelt, jeg tror det er stingnene som er i forhuden som går hele veien rundt som strammer så dette løser seg forhåpentligvis når det har gått nok tid, på tlf sa legen at huden ble ikke helt vanelig igjen før om 2 mnd + ca og jeg regner med at det forsatt er litt hovent som fører til stramhet, i dag som er 9 dager siden operasjon var første gangen dette føles mye mindre stramt og ett sting har falt ut.

 

Det som skremmer meg litt er det ene stinget som er litt lilla rundt men tror det bare er huden og mulig blodåre som ligger under for jeg hadde maaaange tykke blodårer der før operasjon og det er ikke masse lilla spredt rundt så ser ikke infeksjon-aktig ut egentlig. Også antageligvis litt hovent og rar hud pga nylig operasjon.

 

Det jeg vil si for å gjøre andre som kanskje skal operere roligere til sinn med dette er at selve operasjonen gikk fint og dt har nesten ikke vært smertefullt i ettertid i det hele tatt, jeg har kun kjent sting som stikker mot penis hodet, ikke noe andre smerter. Trekke tilbake huden har ikke vært no særlig smertefullt, det så ikke så ille ut, gjør ikke vondt å pisse, og mest overraskende av alt, jeg hadde ett ekstremt tilfelle, så liten åpning man kan ha uten at det byner å bli alvorlige komplikasjoner, og jeg har hatt dette problemet i hvertfall 10 år, penis hodet er veldig følsomt men ikke så ekstremt som jeg trodde det kom til å være, vann som renner over går helt fint men jeg ville ikke la dusj stråle komme dirrekte på, og ikke noe såpe eller shampoo i dusjen så det blir en stund med litt skittent hår. Ereksjoner i søvne var litt ubehagelig de første tre dagene, deretter ble ubehaget betraktelig mer medgjørlig og nå er det ikke noe særlig problem lengre.

 

Det eneste som virkelig plager meg er hvor mye hud det forsatt er, når jeg trekker tilbake så er det ikke så mye oppe ved strengen men på andre siden så er det mye mer og i slapp tilstand så blir hodet forsåvidt gjemt bort av hud og vel så det, jeg håper og regner med at 9 dager ikke er nok tid for at ting har blitt som de kommer til å være og at huden tilpasser seg/blir mindre hoven/når stingene går ut blir det enklere.For jeg vil IKKE gå gjennom en ny operasjon selv om det gikk veldig bra. Dette ble en vegg av tekst men jaja, vi er på et forum after all.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tenkte å komme med en liten oppdatering til dere som er nyligere opererte enn meg. Det er nå gått omtrent 3 måneder siden operasjonen, og først nå merker jeg den store forskjellen. Det har tatt fryktelig lang tid, og jeg holdt lenge på å miste håpet - men nå ser det ut til at jeg er kurert! En fortykket hud akkurat der jeg har sydd (der innsiden av huden møter utsiden) har gjort det noe smertefult å trekke tilbake huden i erigert tilstand, men nå går det virkelig som en lek!
Et tips til dere som har hatt operasjonen for en stund siden og får tilbake forhuden men synes det kan virke ubehagelig - smør den opp litt. Jeg har ventet i det lengste med det for jeg synes det er kleint, men så hoppa jeg i det. Da så jeg at det gikk som smør, og at det bare er tørrhet som har gjort det ubehagelig. Det er imidlertid et problem som er i ferd med å dabbe av nå.

Jeg er så ubeskrivelig glad nå. Det er en fantastisk følelse - endelig fungerer den. Og jeg hadde aldri gjort det hadde det ikke vært for dere. Jeg er dere alle sammen evig takknemlige, og til eventulle nykommere i tråden; dette er verdt det! Livet ditt blir forandret for alltid - til det bedre. :wee:

Lenke til kommentar

 

Er glad på dine vegne at alt gikk som det skulle! :)..

Jeg er oppsatt til evaluering etter vi klaget på at jeg måtte vente til juli før jeg kan ta min neste operasjon. Evalueringen er i Mars, og jeg håper de ser at problemet mitt er viktig å ta seg av, ihvertfall når legen ikke har kuttet nok, og det er fortsatt mye død kjøtt 5 måneder inn. Jeg har bestemt meg for å snitte hele driten, og bare få det overstått, håper å kunne være seksuelt aktiv innen sommerferien, for mine bortforklaringer begynner å bli rimelig dumme..

 

Anonymous poster hash: 8dd4f...0c2

Lenke til kommentar

Jeg gikk gjennom frenuloplasty for noen uker siden (operasjon for å forlenge frenulum) og har ett spørsmål.. Alle stingene er nå ute og jeg har egentlig ingen problemer, jeg har ikke hatt sex siden operasjonen men å onanere fungerer helt fint.

 

Fortsatt litt stram forhud tror jeg.. Jeg kan kun dra forhuden litt nedenfor penishodet når penis er helt hard, det stopper på ett punkt og det virker som det danner seg en ''ring'' med forhud som gjør det umulig å dra lengre ned. Jeg har også litt problemer med at etter jeg har onanert eller menst jeg onanerer så klarer ikke jeg å dra forhudet over hodet, og når jeg er ferdig så må jeg vente en stund før jeg klarer å dra forhuden tilbake igjen, hvorfor skjer dette?

 

Jeg har også en pitteliten hvit ''prikk'' der det øverste stinget var som er litt ømt å ta på, er dette arr eller nydannet hud som ikke er helt grodd eller hva?



Anonymous poster hash: a8741...55a
Lenke til kommentar

Da var det gjort.

 

Jeg hadde time 7:30, og det tok ikke lang tid før jeg fikk møte legen. Jeg fikk selvsagt alternativet om full omskjæring eller snitt. Jeg valgte et såkalt dorsalt snitt - med snitt på oversiden. Legen sa at det var 5-6 prosents sjanse for at det grodde sammen og ble for trangt. Overkommelig risiko.

 

Deretter kledde jeg meg opp i den fantastiske trusen de hadde å tilby samt de fine sykehusklærne.

 

Jeg blir lagt i narkose ca. kl 9. Det var egentlig en veldig rar følelse. Jeg fikk en form for drypp som var koblet inn i hånden min. Det gjorde meg svimmel, og tungpustet - som om noen satt på brystet mitt. Deretter fikk jeg pustemaska, og jeg tror at jeg klarte 5-6 åndedrag før plutselig de sier: "Anonym, nå kan du våkne." Da hadde de gjort seg ferdige på en plass mellom 1 time og 1 1/2 time. Deretter fulgte den obligatoriske flørtingen med sykepleierne. Tror jeg ville invitere alle sammen med på date. Følelsen når jeg våknet opp var som å være veldig full - men uten å være kvalm. Jeg var samtidig særdeles trøtt.

 

Jeg ble deretter trillet inn på et våknerom, hvor jeg fikk litt mat og kaffe. Når jeg følte meg helt fin igjen, så var det bare å vente på at legen skulle komme. Han hadde også laget et hakk i strengen, fordi den også var for stram. Like greit å ta det når man først er inne også. Helt supert.

 

Uansett. Det er nå cirka 6 timer siden jeg var ferdig operert. Jeg har knapt nok følt smerte i det hele tatt - men jeg er tross alt lokalbedøvd i tillegg. I totiden tok jeg noen smertestillende. 1g paracet og 500 mg Ibux skal jeg ta 3 ganger om dagen med seks timers mellomrom. Samtidig fikk jeg en krem som jeg skal smøre på sårstedene.

 

Ellers sa legen at jeg kan forvente at dette kommer til å være bra igjen om ca 10 dager. Hadde forventet lengre tid ut i fra det tråden her sier. En ting er sikkert, lillegutt ser ut som en forvokst potet akkurat nå. Jeg har ingen bandasje eller lignende - bare en form for supress som jeg skal ha mellom bokser og penis. Denne danner en form for lomme, slik at penis vender oppover - dette for å hjelpe for hevelsen.

 

Uansett så er jeg veldig fornøyd med sykehuset og personellet, samt å endelig ha fått gjort dette.

 



Anonymous poster hash: d10f3...0f0
Lenke til kommentar

Gutt som trenger lit hjelp her. I følge indreverden.blogspot.no defineres trang forhud som:

 

 

Du vet du har for trang forhud dersom det gjør vondt når du prøver å trekke forhuden helt tilbake, eventuelt får du ikke trukket forhuden tilbake i det hele tatt. Hele penishodet skal kunne vises uten at du får vondt.

 

 

 

Eg merker dette selv. Når penis er stiv er den vondt å trekke forhuden helt tilbake (den går fint "tilbake" av seg selv) og eg gruer meg virkelig til å ta dette opp med noen. Det som også er greien er at eg har hatt en operasjon for noen år siden etter en vridd testikkel (noe som førte til smerteh*lvette og hastetur til sykehuset og usikkerhet om fruktbarhet). Dette gjør at høyre testikkel er da på størrelse med en ert mens den andre er "normal". Dette gjør ting enda mer flaut for meg å vise frem samt at størrelse på ikke-stiv penis er nogetlunde liten. What to do?

 

Hilsen en noget usikker ungdom.



Anonymous poster hash: 7f9a6...454
Lenke til kommentar

Mitt svar er kort og godt: dersom det gjør at du føler ubehag eller smerter, ta det opp med fastlegen! :)

 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg synes uansett at du burde finne en løsning som hjelpe deg. Dersom du er under 18, ville jeg tatt det opp med far (dersom han er tilgjengelig i ditt liv). Du blir nok overrasket over hvor lite kleint det i bunn og grunn er å prate om det med annen av det samme kjønn. Dette er også greit, dersom dette må løses med et kirurgisk inngrep senere. (Om du ikke er myndig, må det vel vises en underskrift av forelder. Men igjen, jeg vet ikke hvor gammel du er)

 

Ta det opp med legen din. Han/hun vil nesten helt sikkert henvise deg til en urolog e.l. Det er der det sannsynligvis vil bli avgjort hva som er den beste løsningen for ditt problem .

 

Hvem vet? Kanskje det bare trengs litt steroidkrem i en uke? Uansett, ta kontakt med legen.

 

Nå det kommer til det med størrelse og uvanlige situasjoner 'der nede', kan jeg trygt si at fastlegen og (hvert fall!) urologen har sett det aller meste der ute. Ingen dømmer, gjør narr eller ler!

 

Av egen erfaring ville jeg tatt tak i det snarest. Vinteren 2012 begynte forhuden min å stramme seg gradvis. Noen uker senere, var det umulig å trekke den tilbake. Se for deg en sånn fotballpose man ofte bruker/brukte i gym eller på fotballtrening, en sånn en HELT 'snurpet' igjen. Slik gikk jeg rundt i over et år(!) før jeg tok kontakt med legen min ganske nøyaktig et år siden. Deretter måtte jeg vente til september (ca 5,5-6 måneder frem i tid) før jeg fikk evaluering hos urolog. Hun konstaterte fort at jeg trengte en omskjæring. Jeg fikk høre at det var laaaang venteliste, og jeg ville mest sannsynlig få operasjonsdato til våren. Heldigvis fikk jeg dato før jul, faktisk på fredag den 13. desember (min nye lykkedag). Og nå er jeg frisk på alle måter og nyter livet på alle måter ;)

 

Det eneste jeg angrer på er at jeg lot det gå over 1,5 år før det endelig var fiksa... Det knuste selvtilliten generelt, men spesielt med jenter. Ikke bli skremt av min historie! Jeg tipper du har et problem som kan løses mye enklere og kjappere (y)

Endret av papabear91
Lenke til kommentar

Har styrt med dette jævelskapet i over et år nå. Ganske lei, for å si det sånn.

Gikk først til legen i januar i fjor, fikk henvisning til urolog i mars, møtte opp til operasjon i juni. Planen var egentlig å ta et snitt, men legen overbeviste meg til å ta en omskjæring hvor han skulle la deler av forhuden være igjen. Stor tabbe! Min anbefaling: Fjern alt dritet med en gang...

Uansett, etter operasjonen hovnet penis ekstremt opp. Smertene var uutholdelige under ereksjon, og jeg sov nesten ikke på en uke. Gikk til fastlegen, hun mente det var helt normalt (noe det ikke var!). Gikk til legen IGJEN, og fikk henvisning til urologisk IGJEN. Kom på urologisk, de konstaterte raskt at jeg hadde fått parafimose (forhuden satt fast bak penishodet og gjorde sånn at blodet ikke fikk strømme fritt, derfor ble det veldig hovent). Grunnen til dette var at den ubrukelige kirurgen hadde sydd igjen alt for stramt...

Legen jeg da var hos greide å presse forhuden fram igjen, sånn at tilstanden stabiliserte seg. Fikk ny time for å sjekke hvordan det så ut et par uker senere, og ble lovet at jeg skulle få operert den dagen viss forhuden ikke ble bra nok til da. Har forresten glemt å skrive at det er to timers kjøretur hver vei for meg til sykehuset. Når jeg møtte opp til ny time to uker senere var forhudet selvsagt ikke åpen nok. Ble da fortalt at jeg måtte vente en jævla måned på ny operasjon. Ble selvfølgelig forbanna, men måtte bare finne meg i det.

Ny operasjon, full omskjæring. Denne gangen ble det ikke hovent, og penis fungerer normalt. Men det er en del løs, ekstra hud som bare henger å ser stygg ut. Utvilsomt dårlig kirurgi igjen. Var derfor hos legen før jul nå, fikk henvisning til urolog IGJEN. 3 måneders ventetid.. Timen med urolog var i dag, fikk da beskjed om 6 fuckings måneder ventetid til ny operasjon. Hele denne greia har knekt meg psykisk, og jeg har ikke hatt sex siden før første operasjon.

 

Bottom line er hvert fall at jeg er jævla lei av det offentlige helsevesen, og vurderer å ta inngrepet på en privat klinikk. Lurer i den forbindelse på om noen har en klinikk å anbefale? Helst så rimelig som mulig (er student).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...