Gå til innhold

Coop de siste 6 mdn'er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"som har kommer"? Det er faktisk en del spill på console. Gears of war, Halo (1/2), doom 3(på console faktisk). Er vel en del andre spill også. Kommer et spill som ser knall ut nå til sommeren som heter "Army of two".

 

Det som er litt kjipt er at det virker som om utviklerne ikke tror PC-spillere vil ha coop spill... Halo spillene ble konvertert til singleplayer story i PC konverteringen. og Doom 3 som i utgangspunktet var singleplayer spill på PC ble Multi/coop på console.. idioti som F men sånn er det bare : /

 

Har bare nevnt shooter spill her nå. Kan ikke tenke på så mange RPG spill atm for og være ælig annet en at Titan Quest fikk en expansion for ikke så lengesiden.

 

Er jo også MMO spill om du er inn i sånne greier.

Lenke til kommentar
"som har kommer"? Det er faktisk en del spill på console. Gears of war, Halo (1/2), doom 3(på console faktisk). Er vel en del andre spill også. Kommer et spill som ser knall ut nå til sommeren som heter "Army of two".

8488411[/snapback]

 

og vi må ikke glemme Kane&Lynche som også ser ut til å bli meget fedt coop spill.

Lenke til kommentar

Men av alle skytespillene så ser det ut som om at de legger coop mode kun på konsole versionene.. Noe som er ekstremt sørgelig. Har lett selv. Forresten så sier Rare at de har lagt inn storymode på Unreal 3 som kan spilles cooperativt. Spillet kommer til høsten og jeg har en føelse av at det kan bli ekstremt gøy selv om jeg har mine tvil om historien :)

Lenke til kommentar

Rainbow six - Vegas har vel coop? Mulig jeg tar feil, men høres rart ut med et rainbow six spill uten coop... :p

Rollespillet "Two Worlds" sku vist også ha coop, og det er vel ikke så alt for lenge til det kommer?

Men det er nok faktisk ganske skralt med coop på PC... trist, det er jo så konge :love:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...