Gå til innhold

Hva er den beste sniper-riflen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som spiller med unlocks er svarten meg ikke noobs!

Jeg spiller selv med en del unlocks men noen ganger bare ikkeunlocks mye bedre, for eksempel medic våpnet til MEC er det beste medic våpnet, og PKM er det beste support våpnet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker RPK mye bedre, imho mer nøyaktig i korte burst..og mer skade.

Forutsetter prone position da.

Endret av MrLee
Skrevet

Pfft! Skal man spille i klan altså, så må man lære seg å bruke pistol. Med den så kan man pwne ræva til alle noobsa med F2000!

Eller egentlig så er kniv tingen, hvis man er skikkelig hardcore. Et sånt hemmelig wasd-triks gjør det mulig å kaste bruke kniven som et snipervåpen(dasswasdadwsdwadwas f.eks, som på matricks) . N00bs er ikke verdt bryet, så de er det bare å pwne på andre måter, bortsett fra hvis man står nærme da. Man kan skryte av det på skolen neste dag.

De aller beste har Chuck-norris eller steven seagal-triks på lur. Et av de mest fiffige er å skyte gjennom sin egen brystkasse for å treffe n00ben som står bak deg, for alle bortsett fra n00bs vet at det å snu seg tar for lang tid - spesielt hvis man blir skremt av en n00b.

Sniper er også en drittklasse. Det er bare n00bs. M16 slår alt. Skal man være sniper så er M16 tingen.

Hvis man fortsatt blir eid av alle n00bsa med AG3 så er det bare å grine til admin eller slenge ut en kickvote mot en tilfeldig person.

Og så har vi alle n00bsa med PKM. Det er dritt fordi jeg alltid blir eid ved trefninger på mer enn 50 m.

:thumbdown:

Ingenting ment personlig. For meg så må gjerne klanspiller råtne på 16-mannsservere mens jeg har det veldig gøy som "n00b". Det er selvsagt litt dritt hvis det ene laget er skikkelig gode, men da er det bare å spille råttent som en sleip sniper eller begynne med jihad-kolonner og selvmordshelikopter.

Skrevet
Pfft! Skal man spille i klan altså, så må man lære seg å bruke pistol. Med den så kan man pwne ræva til alle noobsa med F2000!

hehe, trodde posten var seriøs frem til etter dette. Pistolen er særs effektiv om du kan bruke den riktig :D

Tror jeg kan telle antallet ganger F2000 har drept meg på to hender. Det er ikke mye i bruk på de serverene jeg spiller på iallefall.

Skrevet

M4 er konge til så snipe med. Ellers er den L91A1 best, tynt sikte, og den går heilt beint. med M95 må man rekne og stresse på , mens m24 suger egentlig, greit viss de ligger i ro liggende og man ser hodet bare.

Gjest Slettet-blEhrtJ0
Skrevet

L96A1 eier, den er garantert best!

Skrevet
M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp.

Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok.

8505259[/snapback]

Var det ikke Ak-101 for en stund tilbake? Må du bestemme deg. Dessuten eier G36E uten problem M16 på avstand. Det er nesten stygt at våpnene er satt i samme klasse.

8507037[/snapback]

Du er serriøst idiot. G36E eier ikke noe som helst. 1v1 når som helst skal vi se hva som eier hva.

8507671[/snapback]

Den eneste som har gjort seg fortjent til å bære tronen idiot kan jo ikke være andre enn deg selv? Hvorfor begynner du å ramse opp definasjon på deg selv? Ikke bare er alt du sier uselvstendig men det eier oftest ikke røtter i virkeligheten. Vokn opp ynkelige fjortiss med din høystemte og valpete adferd hvor du strever med å forholde deg til fakta. Ja fakta aka realitet, vet feehodet hva det er? Noe som verken er tvetydig eller diskutabel. FAKTA. Skjønner du? Ikke? Ikke overraskende. Du er jo tross alt forumets hoffnar så ingen forventer noe av en som deg.

Det er fakta at G36E gir fra seg større skade. Det er fakta at G36E har kortere ladningstid. Det er fakta at G36E har mindre rekyl som nettopp underbygger påstanden min; G36E EIER M16 PÅ AVSTAND. Neste gang du har noe hjernedødt å dele med oss, kom med fakta. Hvis ikke, kan du strangt tatt holde kjeft.

8508722[/snapback]

Det er ett faktum osv... skal du først leke smart så gjør det skikkelig :thumbup:

Skrevet
Det er ett faktum osv... skal du først leke smart så gjør det skikkelig :thumbup:

8704440[/snapback]

Skal det ikke være "det er et faktum..."?

Alle kan si hva de vil om hvilket våpen som er best. Det er tross alt avhengig av hvilken stil du spiller. Har du 5 fiender rundt neste hjørne er det greit å være support så slipper du å lade om. Selv liker jeg best G36 til medic, utrolig kraftig kombinasjon.

Skrevet
Det er ett faktum osv... skal du først leke smart så gjør det skikkelig

8618832[/snapback]

La meg gi deg et vennlig råd: Når du belærer og forsøker å rakke ned på andre, spesielt når det omhandler språklære, sørg for å få det gramatiske korrekt. Det blir ellers så ironisk at det grenser til absolutt dumskap. Ikke bare var innlegget ditt av latterlig karakter men det var fullstendig usakelig.

Skjerp`ings!

Skrevet
Det er ett faktum osv... skal du først leke smart så gjør det skikkelig

8618832[/snapback]

La meg gi deg et vennlig råd: Når du belærer og forsøker å rakke ned på andre, spesielt når det omhandler språklære, sørg for å få det gramatiske korrekt. Det blir ellers så ironisk at det grenser til absolutt dumskap. Ikke bare var innlegget ditt av latterlig karakter men det var fullstendig usakelig.

Skjerp`ings!

8704971[/snapback]

Greit, dreit meg ut på den der...men kan ikke akkurat si at ditt innlegg var så heftig mye mer saklig enn mitt.. :ph34r:

uansett...synes m95 er den beste sniperrifla!

Skrevet

Det beste med å være sniper er ikke at jeg er så veldig god. Faktisk så får jeg alltid problemer når "alle" andre spiller som sniperklassen.

Det som er hysterisk morsomt er å drepe den samme "klanprompen" igjen og igjen, og vite at den lille pissungen sikler og griner over tastaturet mens snørrvalpen hamrer på tastaturet og rister i skjermen. Du vet du har gjort det riktig når han kommer for å kun ta *deg*.

Forøvrig så *er* L96a den beste skarpskytterriflen i spillet. Den gjør like mye skade som M95, men er mer nøyaktig og figuren lader fortere.

Skrevet

Tror det må være L96A. (Kan ikke si noe om det egentlig, da jeg ikke spiller noe særlig sniper, men det er den jeg har blitt drept mest av.)

Skrevet
Tja, liker godt M95 ettersom den kan penetrere "skuddsikre" vinduer som i fly og helikoptre (nei jeg teamkiller ikke for hardware...), mot mot infanterister er L96A1 god å ha.

8716446[/snapback]

Hvor mange ganger har du hatt bruk for den "muligheten"?

Jeg har skutt en person gjennom et vindu i et kjøretøy, det var en ren tilfeldighet nesten, heliet fløy rett mot megå det var "flaks" at jeg hadde spawnet som sniper med *grøss* M95. Skøyt bare på kødd egentlig, men han døde (rumors are true) :wee:

Skrevet

I byer foretrekker jeg SVD-rifle til Mec og alt annet bruker jeg L96 til. I det hele tatt foretrekker jeg fortrinnsvis MEC-våpnene. Så er jeg helt ubrukelig med håndvåpen også da...

Skrevet
Tja, liker godt M95 ettersom den kan penetrere "skuddsikre" vinduer som i fly og helikoptre (nei jeg teamkiller ikke for hardware...), mot mot infanterister er L96A1 god å ha.

8716446[/snapback]

Hvor mange ganger har du hatt bruk for den "muligheten"?

Jeg har skutt en person gjennom et vindu i et kjøretøy, det var en ren tilfeldighet nesten, heliet fløy rett mot megå det var "flaks" at jeg hadde spawnet som sniper med *grøss* M95. Skøyt bare på kødd egentlig, men han døde (rumors are true) :wee:

8716740[/snapback]

Jeg har mang engang snipet folk utav HMMWV i fart. Det er skøy når de skriker "cheater " etterpå :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...