Gå til innhold

Hva er den beste sniper-riflen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bunny- jumping er noe N00bs bedriver. Derfor er det forbudt på mange servere.

8578447[/snapback]

Ja, helt enig :) :) :):)

--

Akkurat som n00bs bruker PKM?

Endret av Zevs.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

8578447[/snapback]

Du er så forbanna tragisk! :D

Om du ikke klarer treffe en som hopper er det vel du som er nooben? :!:

Skrevet
Lettere å treffe en bunnyhopper som uansett ikke får skyte i lufta, enn en villmann som bruker stamina fornuftig og springer i ring rundt deg :)

8580200[/snapback]

Faktisk så er det ikke bestandig så lett å treffe en som bunny-hopper rundt deg pgr hitboksen.. :no:

Skrevet

8578447[/snapback]

Du er så forbanna tragisk! :D

Om du ikke klarer treffe en som hopper er det vel du som er nooben? :!:

8580431[/snapback]

Om man er nødt til å bunny-hoppe får å ikke bli treft er det nok hoppern som er nobben tenker jeg.

Skrevet
Lettere å treffe en bunnyhopper som uansett ikke får skyte i lufta, enn en villmann som bruker stamina fornuftig og springer i ring rundt deg :)

8580200[/snapback]

Faktisk så er det ikke bestandig så lett å treffe en som bunny-hopper rundt deg pgr hitboksen.. :no:

8582773[/snapback]

uansett, jeg venter bare. er han i lufta, får han jo ikke skutt uansett, så har han null stamina når han har hoppet det værste fra seg...

Skrevet

Mitt beste sniper gevær er G36 til medic. Har knærta mange snikskyttere med den på lang avstand! Hjelper og heale seg selv, men klarer å drepe først selv om jeg ikke bruker medipacs.

Skrevet (endret)
Mitt beste sniper gevær er G36 til medic. Har knærta mange snikskyttere med den på lang avstand! Hjelper og heale seg selv, men klarer å drepe først selv om jeg ikke bruker medipacs.

8594384[/snapback]

Ikke si at du bruker unlocks her, det har seg nemlig slik at det er en del "BF2 guder" her i tråden, som nærmest kommer til å latterliggjøre deg...sad but true :ermm:

Endret av Kjekssjokolade
Skrevet

8580200[/snapback]

8582773[/snapback]

Hitboxen i bf2 er et kapittel for seg selv, har hatt mange morsome stunder med bugs i den

Skrevet

8578447[/snapback]

Ja, helt enig :) :) :):)

--

Akkurat som n00bs bruker PKM?

8580306[/snapback]

Syns du sa dette var en diskusjon du var ferdig med :p

Skrevet (endret)

8594384[/snapback]

Ikke si at du bruker unlocks her, det har seg nemlig slik at det er en del "BF2 guder" her i tråden, som nærmest kommer til å latterliggjøre deg...sad but true :ermm:

8594571[/snapback]

Jeg startet med BF2 for et par år siden, og jeg har spilt det en god del. For øyeblikket har jeg lagt det fra meg. Saken er, jeg har spilt mye BF2, jeg har blitt bedre og bedre. Gått opp i rank og fått unlocks. De nye våpnene jeg har fått har nesten alltid vært bedre enn de eldre. Derfor bruker jeg de beste våpnene, akkurat som fienden min gjør. Om noen mener de er guder i BF2 og at de er bedre enn meg fordi de ikke bruker unlocks, kan vi jo ta en kamp? Jeg liker og spille BF2 og jeg liker unlocks, værre er det ikke. Og G36 (tredje unlock til medic) er det våpenet jeg er best med. Har ofte gått seirende ut av skyting mot snipere med den :w00t:

Endret av Griffar
Skrevet

IMHO er bare g36'en til Medic en alternativ "M16" for MEC og PLA. Bruker M16 når jeg er USMC som regel, selv om jeg har G36 unlocket... 36'en blir brukt som MEC eller PLA, men da går det mye i SA80 også (L85A1).

Skrevet

8594384[/snapback]

8594571[/snapback]

De nye våpnene jeg har fått har nesten alltid vært bedre enn de eldre. Derfor bruker jeg de beste våpnene, akkurat som fienden min gjør. Om noen mener de er guder i BF2 og at de er bedre enn meg fordi de ikke bruker unlocks, kan vi jo ta en kamp?

8594902[/snapback]

Okei, du er med på 4on4/5on5 i kveld da? Dere bruker unlocks, vi bruker kun standardvåpen :)

Skrevet

8594384[/snapback]

8594571[/snapback]

De nye våpnene jeg har fått har nesten alltid vært bedre enn de eldre. Derfor bruker jeg de beste våpnene, akkurat som fienden min gjør. Om noen mener de er guder i BF2 og at de er bedre enn meg fordi de ikke bruker unlocks, kan vi jo ta en kamp?

8594902[/snapback]

Okei, du er med på 4on4/5on5 i kveld da? Dere bruker unlocks, vi bruker kun standardvåpen :)

8595243[/snapback]

Du suger jo som inf da :(:love:

Skrevet

8594384[/snapback]

8594571[/snapback]

8594902[/snapback]

8595243[/snapback]

Du suger jo som inf da :(:love:

8597778[/snapback]

OK, pronande onlinehero! :p

Mulig jeg suger i dine øyne, men jeg har i allefall spilt i flere gode klaner enn deg, Så det SÅ! :tease:

:ph34r:

Skrevet
Men jeg SPILLEr i bedere klan enn deg så!!1

8598040[/snapback]

T34m er jo Norges beste :love:

8598049[/snapback]

La meg få teste å spele imot deg då :D men spela lite no for tida:S

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å spille mot de som sees på som å være Norges beste :!:

Jeg spiller veldig lite med unlocks, som sakt tidligere, eneste unlcoken jeg bruker er som regelt DAO-12 til antitank.

Skrevet

Jeg kan godt være med å spille ikveld eller i morgen eller på tirsdag. Hva er det som er galt med unlocks? Det er en grunn til at vi får dem! Om dere liker standard våpnene er det helt greit, men dere kan da for helvete ikke klage om jeg utnytter meg av andre våpen? Det er ikke mye realistisk å takke nei til et våpen man helst bruker fordi det er "unlock". Prøv å forklar det til det norske forsvaret: "Nei, ikke bruk AG3 fordi det er unlock. Hold dere til M16 (eller hva faen det er) med granatkaster!"

Skrevet (endret)

Det er clan spiller elitisme. I clanfights brukes ikke unlocks og de tror de er så mye bedre (jeg mener statusmessig, ikke spillermessig) enn "oss dødelige" som ikke spiller i Clan at de føler de må nevne det hver gang unlocks blir nevnt.

edit: grunnen til at unlocks ikke brukes i clanfights er p.g.a. de skal ha likt utgangspunkt...

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...