MrUrge Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hvis dere snakker om beste våpnet til å sikte og sånn så er det PKM, den er bare rå.. Det er drit bra på nærkamp og minst like bra som sniper på lang avstand!
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hvor mange ganger har du behov for å ta ut en person lenger borte enn en M16 klarer å ta han ut?
Fiskeoppdretter Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvor mange ganger har du behov for å ta ut en person lenger borte enn en M16 klarer å ta han ut? 8506175[/snapback] Det har jo ikke noe med saken å gjøre om M95 fungerer bedre som sniper-rifle enn M16? Det trådstarter spør om er hvilken sniper-rifle som er best, ikke hvilket våpen som passer best til å bruke som sniper. Sniper-riflene i bf2 er: M24, M95, Type 88, SVD, og L96A1. btw: sorry for litt utydelig språk. er litt trøtt... Endret 30. april 2007 av Craigmick
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Poenget mitt er at man ikke trenger noen udugelig sniper når ett standardvåpen gjør omtrent samme nytten
Chad Thundercock Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp. Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok. 8505259[/snapback] Var det ikke Ak-101 for en stund tilbake? Må du bestemme deg. Dessuten eier G36E uten problem M16 på avstand. Det er nesten stygt at våpnene er satt i samme klasse.
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp. Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok. 8505259[/snapback] Var det ikke Ak-101 for en stund tilbake? Må du bestemme deg. Dessuten eier G36E uten problem M16 på avstand. Det er nesten stygt at våpnene er satt i samme klasse. 8507037[/snapback] Eller du kan begynne å lese? Her er det snakk om distanser. Da suger AK-101 imo, fordi den har for mye rekyl. Er det snakk om kun nærkamp er AK-101 helt klart best.
cyberPanda Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 jeg må nok stille meg bak Zevs, sniper rifler er fryktlig underpowered i forhold til angreps riflene. eneste tingen som gjør sniper verdt å spille i BF2 er de to gratis-killene de starter med i baklomma hver gang de spawner.
SWAT dude... Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp. Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok. 8505259[/snapback] Var det ikke Ak-101 for en stund tilbake? Må du bestemme deg. Dessuten eier G36E uten problem M16 på avstand. Det er nesten stygt at våpnene er satt i samme klasse. 8507037[/snapback] Du er serriøst idiot. G36E eier ikke noe som helst. 1v1 når som helst skal vi se hva som eier hva.
chokke Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 SVD SVD SVD Elsker den snipern . Digg lyd, lett sikte og god treffsikkerhet der jeg føler jeg trenger det.
Chad Thundercock Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp. Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok. 8505259[/snapback] Var det ikke Ak-101 for en stund tilbake? Må du bestemme deg. Dessuten eier G36E uten problem M16 på avstand. Det er nesten stygt at våpnene er satt i samme klasse. 8507037[/snapback] Du er serriøst idiot. G36E eier ikke noe som helst. 1v1 når som helst skal vi se hva som eier hva. 8507671[/snapback] Den eneste som har gjort seg fortjent til å bære tronen idiot kan jo ikke være andre enn deg selv? Hvorfor begynner du å ramse opp definasjon på deg selv? Ikke bare er alt du sier uselvstendig men det eier oftest ikke røtter i virkeligheten. Vokn opp ynkelige fjortiss med din høystemte og valpete adferd hvor du strever med å forholde deg til fakta. Ja fakta aka realitet, vet feehodet hva det er? Noe som verken er tvetydig eller diskutabel. FAKTA. Skjønner du? Ikke? Ikke overraskende. Du er jo tross alt forumets hoffnar så ingen forventer noe av en som deg. Det er fakta at G36E gir fra seg større skade. Det er fakta at G36E har kortere ladningstid. Det er fakta at G36E har mindre rekyl som nettopp underbygger påstanden min; G36E EIER M16 PÅ AVSTAND. Neste gang du har noe hjernedødt å dele med oss, kom med fakta. Hvis ikke, kan du strangt tatt holde kjeft.
chokke Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 skader ikke M16 ned til 2 prikker om du ikke får headshot? Dreper da G36E på et uansett da?
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Når skal du forstå dicktator at det ikke er våpenet som gjør deg god, men hvordan du bruker det? (Til en viss grad ...) Endret 30. april 2007 av Zevs.
chokke Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det er fakta at G36E gir fra seg større skade. Det er fakta at G36E har kortere ladningstid. Det er fakta at G36E har mindre rekyl som nettopp underbygger påstanden min Det bare er sånn?
Chad Thundercock Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Når skal du forstå dicktator at det ikke er våpenet som gjør deg god, men hvordan du bruker det? (Til en viss grad ...) 8509098[/snapback] Ser ikke hvor jeg har påstått det motsatte? Våpnet har dog en betydlig innvirkning på hva den enkelte kan prestere på banen. Og det er når ferdighetene ligger tett i tett akkurat våpenet blir den avgjørende faktoren. Men dette var da ikke poenget mitt men nemlig det at G36E eier M16 på avstand som du ikke har protestert noe på? Faktisk vil jeg høre deg nevne noen punkter der M16 er overlegen i forhold til G36E.
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Når skal du forstå dicktator at det ikke er våpenet som gjør deg god, men hvordan du bruker det? (Til en viss grad ...) 8509098[/snapback] Men dette var da ikke poenget mitt men nemlig det at G36E eier M16 på avstand som du ikke har protestert noe på? Faktisk vil jeg høre deg nevne noen punkter der M16 er overlegen i forhold til G36E. 8509311[/snapback] G36E er en unlocks. Og ingen gode spillere spiller med unlocks, dermed vil vi aldri få svar på det spørsmålet.
Fiskeoppdretter Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg ville valgt M16 framfor G36E fordi jeg kjenner våpenet bedre + at men ikke kan bruke G36E i de vanligste klankamper. Kankje fordi jeg ikke har SF...
Skulebollen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Når skal du forstå dicktator at det ikke er våpenet som gjør deg god, men hvordan du bruker det? (Til en viss grad ...) 8509098[/snapback] Men dette var da ikke poenget mitt men nemlig det at G36E eier M16 på avstand som du ikke har protestert noe på? Faktisk vil jeg høre deg nevne noen punkter der M16 er overlegen i forhold til G36E. 8509311[/snapback] G36E er en unlocks. Og ingen gode spillere spiller med unlocks, dermed vil vi aldri få svar på det spørsmålet. 8509340[/snapback] Zevz, du virka som en knall fyr og spele bf2 med Folk med unlocks er ikkje gode spelera!
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Kan jeg spørre hvorfor folk som spiller med unlocks ikke er like gode spillere som de som spiller uten? Selv er nesten den eneste unlocken jeg bruker DAO-12. Men uansett, hvorfor er spillere som spiller med unlcoks automatisk dårligere enn andre, utrolig tåpelig utsagn spør du meg. Selv foretrekker jeg close combat framfor sniper, å bruker assault rifels for alt de er verdt på lengre avstander. M16 har et fantastisk aim som Zevz så riktig sier over her. Synes ak-101 er fantastisk på lengre avstander også. Men for å svare på topic: SVD, er klart beste sniperen, siden jeg sjelden skyter etter hode. Synes Type 88 er rimelig rå den også. M24 på en god tredjeplass så L96A1 og på en desidert siste M95.
El Matador Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Kan jeg spørre hvorfor folk som spiller med unlocks ikke er like gode spillere som de som spiller uten?Selv er nesten den eneste unlocken jeg bruker DAO-12. Men uansett, hvorfor er spillere som spiller med unlcoks automatisk dårligere enn andre, utrolig tåpelig utsagn spør du meg. 8512778[/snapback] Har du noen gang sett en GOD spiller som bruker unlocks? (Da tenker jeg ikke på en person med masse poeng, rank, medaljer og alle unlocksa, nei ...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå