wannabegamer Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hei. Jeg har fått inntrykk av at sniper i BF2 (SF inkludert) ikke er det mest ettertraktede kit'et. Selv er jeg nybegynner, men trives veldig godt som sniper. Har unlocka både .50 kaliberen og L96A1. Hvilken sniper-rifle synes dere er best, og hvorfor? Selv veksler jeg mellom disse: M24, L96A1, og Barrett M95. Men når bør jeg bruke hvilken rifle? Håper noen erfarne snipere har gode tips.
Jaukim Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Tja, L96A1 Er veldig bra mot folk, men ville brukt M95 på en bane der det er mye biler, eller heilkopter, Men L96A1 er min favoritt, fordi den har så tynt sikte.
MrLee Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) M95 synes jeg går mest beint + å snipe folk utav lette kjøretøy er fedt M24 treffer jeg lettest med for en eller annen grunn. Endret 27. april 2007 av MrLee
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) L96A1, UTEN TVIL. Den skyter igjenom cockpitglass, er stabil og har ikke så sinnsykt jævlig rekyl som den andre man kan unlocke. Barrett 107 m. Altså M82A1 eller hva det var, også er den utrolig pen. Kunne gjerne tenkt meg en slik selv. Skyter også på større avstander, og en kule er nok til å drepe. PS. husk å sikte for skuldren, eller midt i brystet. Ikke på hodet, med mindre du er stødig på hånden. Vær tålmodig, er ikke alltid det er så lurt å slakte fisken.. Se deg rundt på banen, observer andre, og når ingen er der som fienden, SKYT. Men pass på, han kan springe i sekundet før du trekker av. L96A1 er rett og slett HERLIG. Edit: Leste ikke hele før jeg fyrte av med mine ord. Men svarer på hele: L96A1 kan du bruke overalt. Er ihvertfall det jeg gjør! Liten og svart, veldig fin. lett som bare det. Endret 28. april 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Fiskeoppdretter Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) For å si det enkelt; L96A1 er en blanding av det beste fra M95 og M24. edit: http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/l96a1 Endret 28. april 2007 av Craigmick
MrLee Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 L96A1, UTEN TVIL. Den skyter igjenom cockpitglass, er stabil og har ikke så sinnsykt jævlig rekyl som den andre man kan unlocke. Barrett 107 m. Altså M82A1 eller hva det var, også er den utrolig pen. Kunne gjerne tenkt meg en slik selv. Skyter også på større avstander, og en kule er nok til å drepe. PS. husk å sikte for skuldren, eller midt i brystet. Ikke på hodet, med mindre du er stødig på hånden. Vær tålmodig, er ikke alltid det er så lurt å slakte fisken.. Se deg rundt på banen, observer andre, og når ingen er der som fienden, SKYT. Men pass på, han kan springe i sekundet før du trekker av. L96A1 er rett og slett HERLIG. Edit: Leste ikke hele før jeg fyrte av med mine ord. Men svarer på hele: L96A1 kan du bruke overalt. Er ihvertfall det jeg gjør! Liten og svart, veldig fin. lett som bare det. 8493318[/snapback] L96A1 skyter ikke gjennom cockpit glass. Rekyl? Du må ut av scope siktet for å reloade uansett... Og forøvrig, sikt 1 pixel over hodene på lang avstand... evt. skulderhøyde og dra frem sidearm for killing shot. M82A1 er semiautomatisk. M95 som er i spillet er bolt action.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 L96A1, UTEN TVIL. Den skyter igjenom cockpitglass, er stabil og har ikke så sinnsykt jævlig rekyl som den andre man kan unlocke. Barrett 107 m. Altså M82A1 eller hva det var, også er den utrolig pen. Kunne gjerne tenkt meg en slik selv. Skyter også på større avstander, og en kule er nok til å drepe. PS. husk å sikte for skuldren, eller midt i brystet. Ikke på hodet, med mindre du er stødig på hånden. Vær tålmodig, er ikke alltid det er så lurt å slakte fisken.. Se deg rundt på banen, observer andre, og når ingen er der som fienden, SKYT. Men pass på, han kan springe i sekundet før du trekker av. L96A1 er rett og slett HERLIG. Edit: Leste ikke hele før jeg fyrte av med mine ord. Men svarer på hele: L96A1 kan du bruke overalt. Er ihvertfall det jeg gjør! Liten og svart, veldig fin. lett som bare det. 8493318[/snapback] L96A1 skyter ikke gjennom cockpit glass. Rekyl? Du må ut av scope siktet for å reloade uansett... Og forøvrig, sikt 1 pixel over hodene på lang avstand... evt. skulderhøyde og dra frem sidearm for killing shot. M82A1 er semiautomatisk. M95 som er i spillet er bolt action. 8495163[/snapback] Gjør den vel. Tok meg EN kule å skyte på et cockpitglass med en fyr i, var vel rundt 50-60 m avstand, han døde med en gang. Er ikke noe og si på det der, L96A1 er best.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 La meg vise deg.. Details The L96A1 is apt to become the most beloved sniper rifle in the assortment. While EA/DICE tries to sell their expansions as balanced with the original game, this gun is clearly a cut above the rest. Take together the best of the M24 and M95 and you’ll end up with the L96A1. It has the same firepower as the M24 and M95, these rifles will reduce the health with 95% of a full health soldier in a single shot. On top of that, the L96A1 is together with the M24 the most accurate weapon in the game. But it overpowers the M24 because of its load time which is equal to the M95. It was rumoured that this gun would instant kill with one shot, but this is not true. It was supposedly the case while the 1.2 patch was in beta, just like the M95 and the M24, but for obvious reasons this was changed for the official release. While the personal preference of a sniper will decide between the L96A1 and the M24, the L96A1 is clearly a better choice than the Type 88 or SVD. The M95? Well, ain’t it fun to shoot a non-expecting pilot out of his cockpit? http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/l96a1
SWAT dude... Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 L96A1, UTEN TVIL. Den skyter igjenom cockpitglass, er stabil og har ikke så sinnsykt jævlig rekyl som den andre man kan unlocke. Barrett 107 m. Altså M82A1 eller hva det var, også er den utrolig pen. Kunne gjerne tenkt meg en slik selv. Skyter også på større avstander, og en kule er nok til å drepe. PS. husk å sikte for skuldren, eller midt i brystet. Ikke på hodet, med mindre du er stødig på hånden. Vær tålmodig, er ikke alltid det er så lurt å slakte fisken.. Se deg rundt på banen, observer andre, og når ingen er der som fienden, SKYT. Men pass på, han kan springe i sekundet før du trekker av. L96A1 er rett og slett HERLIG. Edit: Leste ikke hele før jeg fyrte av med mine ord. Men svarer på hele: L96A1 kan du bruke overalt. Er ihvertfall det jeg gjør! Liten og svart, veldig fin. lett som bare det. 8493318[/snapback] L96A1 skyter ikke gjennom cockpit glass. Rekyl? Du må ut av scope siktet for å reloade uansett... Og forøvrig, sikt 1 pixel over hodene på lang avstand... evt. skulderhøyde og dra frem sidearm for killing shot. M82A1 er semiautomatisk. M95 som er i spillet er bolt action. 8495163[/snapback] Gjør den vel. Tok meg EN kule å skyte på et cockpitglass med en fyr i, var vel rundt 50-60 m avstand, han døde med en gang. Er ikke noe og si på det der, L96A1 er best. 8495774[/snapback] Nei. Dette er pga elendig hitboks som gjør at den til tider ligger utenfor vinduet på flyet. Mao skøyt du på en som satt "utenfor" flyet. l96 går ikke igjennom vinduer. dette er bullshit.
MrLee Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) La meg vise deg.. While the personal preference of a sniper will decide between the L96A1 and the M24, the L96A1 is clearly a better choice than the Type 88 or SVD. The M95? Well, ain’t it fun to shoot a non-expecting pilot out of his cockpit? http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/l96a1 8495783[/snapback] Jeg foretok en liten rettelse i den quote uthevelsen din. Den setningen du uthevet er det tydelig at omhandler M95 Endret 29. april 2007 av MrLee
MrUrge Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 M95 er klart best! Den er dødla kraftig, hvertfall i forhold til alle de andre..
EspenFe Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 M95 er klart best! Den er dødla kraftig, hvertfall i forhold til alle de andre.. 8501407[/snapback] Er sniperen dere snakker om den siste unlocken ? Den er bare herlig !
MrLee Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) M95 er unlocken i vanilla BF2. Du tenker nok på L96A1 Endret 29. april 2007 av MrLee
cyberPanda Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Zeller-H Advanced Sniper Rifle eier vell det aller meste
MrLee Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Vi diskuterer BF2, ikke 2142, selv om det kanskje ikke kom godt nok frem i topic
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er min desiderte favoritt. Ingen rifler sniper så bra som den.
Fiskeoppdretter Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er min desiderte favoritt. Ingen rifler sniper så bra som den. 8504157[/snapback] :!: Men der er jo ikke en sniper-rifle med scope da
El Matador Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp. Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok.
Fiskeoppdretter Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 M16 er det mest komplette våpenet. Det er bra på avstand, og i nærkamp. Klarer man ikke snipe godt nok med M16 er man rett og slett ikke god nok. 8505259[/snapback] Så du sier altså at M16 er bedre egnet enn f.eks M95 på lang avstand?? gl hf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå