Gå til innhold

Brenneprogramm for Windows Vista (32 bit)?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg håper at dere kan hjelpe meg med en liten ting...

 

Jeg har nettopp fått meg ny Windows vista 32bit og har (ikke overraskende) fått en del problemer med alt fra grafikk til lyd, men det jeg har problemet mer mest er faktisk å brenne DVD-Plater:(

 

Fikk meg nylig en splitter ny NEC-DVD brenner som ser og funker (til avspilling) helt flott ut...

MEN: Jeg prøver å brenne en dvd-plate med de nåværende brenneprogrammene mine (som forsåvidt er litt gamle) som f.eks Nero (husker ikke versjon) og Easy Creator 5.0 var det vel, så kommer det bare opp kompatibel feil og jeg tenker dette har noe med drivere å gjøre?

-Jeg prøver å brenne via Windows media player og DivX-player og får gjennomført brenningen men når jeg skal spille av dvd-platen på en vanlig dvd-spiller/dvd rom så får jeg enten opp "bad disc" eller at klippet/bildesamlinger går flytende i 3min så stopper den helt og restarter:(

 

Er dette et driverproblem eller må jeg finne meg et helt nytt program? Hva funker i såfall med Windows Vista 32bit?

Brenneren min er en NEC- AD-5170 ide. '

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8357248

8483056[/snapback]

 

Takk for feedback:)

Skal teste det når jeg kommer hjem fra jobb:)

-Hvor får man tak i nero program og slikt? databutikker på nettet som komplett? osv eller er det noe man kan laste ned (freeware?)

 

Kommer tilbake senere.

8484543[/snapback]

 

Slike databutikker du nevnet får man som regel kjøpt det.

 

Håper denne løsningen/guiden hjalp deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...