Gå til innhold

Åpne thumbnail i samme side, se eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er på jakt etter noe lignende som du kan se på denne siden:

http://www.boarkitekter.no/pros_n_04_01.html

Der kan du trykke på et av de små thumbnailsene og så åpner dette bilde seg opp der som det store bildet er. Se det så forstår du....

Jeg lurer på hvordan jeg kan få til dette? Er det mulig å få til i Php eller må jeg bruke javascript? Har sett litt på koden til siden og ser for meg ut som om det er brukt en eller annen merkelig kode, csactions, som etter litt googling vistnok skal være Adobe GoLive sin måte å inkludere javascript på. Selv om jeg har GoLive forstår jeg ingenting av det...

Håper noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan gjøres med Javascript. Nå kan jeg ikke fortelle deg hvordan, men et raskt søk på Google vil nok løse problemet ditt.

For å legge til en ting: er ikke et gyldig (X)HTML element ;)

Skrevet

Hei. Oki, jeg har prøvd å google lenge på litt av hvert, problemet mitt er bare at jeg ikke har funnet ut hva jeg skal søke etter. Jeg føler jeg har prøvd det meste innen bilder, thumbnails, include osv. Noen som har noen forslag?

Skrevet

Har funnet et annet emne som handlet om det samme som jeg så etter. Letet litt lengre bak i javascript kategorien og fant dette emnet som handlet om akkurat det jeg var på jakt etter.

Så nå har jeg fått løst det. Men ellers takk for all hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...