Gå til innhold

Chat om Guitar Hero 2


Malakai

Anbefalte innlegg

Siden den ellers så hyggelige tråden om GH2 ble stengt, da spørsmålet opprinnlig dreide seg om release dato, tenkte jeg det var på tide å se om det er interesse for en ny tråd.

 

Savner litt å høre erfaringer fra brukere.

 

Personlig sitter jeg med abstinenser da Xboxen er til reperasjon igjen.

 

Får vel lakke gitaren eller noe mens jeg venter...

 

Så, sup fella guitarists ? :p

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt en god del. Har klart 5 stjerner på alle easy og medium sanger (tør ikke prøve på hard ennå :blush: ) og holder på med expert. Har 38 av sanger klart der tror jeg. Veldig bra spill.

 

En liten periode trodde jeg kanskje jeg var lei av det, men det gikk ikke mange dagene før jeg ble hekta igjen:=)

 

Forresten, prøvde GH2 på PS2 i dag på en Elkjøp. Men jeg bommet på en haug med noter på sanger jeg normalt klarer med glans... Var et eller annet lag eller delay (prob. med gitaren?) som gjorde at jeg bommet på de enkleste av noter. Det var på en HD-LCD TV.. Noen anelse om hva det kan være (spiller vanligivis på 360 btw)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Har spilt en god del. Har klart 5 stjerner på alle easy og medium sanger (tør ikke prøve på hard ennå :blush: ) og holder på med expert. Har 38 av sanger klart der tror jeg. Veldig bra spill.

 

En liten periode trodde jeg kanskje jeg var lei av det, men det gikk ikke mange dagene før jeg ble hekta igjen:=)

 

Forresten, prøvde GH2 på PS2 i dag på en Elkjøp. Men jeg bommet på en haug med noter på sanger jeg normalt klarer med glans... Var et eller annet lag eller delay (prob. med gitaren?) som gjorde at jeg bommet på de enkleste av noter. Det var på en HD-LCD TV.. Noen anelse om hva det kan være (spiller vanligivis på 360 btw)

8471639[/snapback]

 

Kan nok skyldes at spillet ikke var kalibibirert i forhold til delay på lcd skjerm. Min tv har ca 20 ms delay.

 

Du tør ikke prøve på hard men har 38 sanger på expert ? lol, da er vel ikke hard noe pes i allefall :p

Lenke til kommentar

Har begynnt å legge inn "custom tracks" på min GH 2. Delig å kunne komponere sin egen liste.

 

 

Du må ha modifisert ps2 eller 360 for å kunne gjøre det.

 

Guide:

 

Guide til custom tracks

 

custom tracks:

 

custom tracks

 

Det er faktisk ganske enkelt å gjennomføre. Alt du trenger er:

 

- GH 2

- Noen programmer

- En pc med dvd brenner

 

Anbefaler at dere registrer dere på ScoreHero sitt forum:

 

scorehero

Endret av chelatoth
Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...