Gå til innhold

Ny t-skjorte. Kan jeg bli stemplet som nazist?


Petoah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, selv er jeg forsiktig med hva jeg kunne gå med. Tror selv ikke at jeg kunne gått med den. Selve skjorta er jo tøff som fy, men det er måten folk oppfatter det.

 

Jeg liker best humoristiske budskap på t-skjorter. Kunne ikke gått med en t-skjorte der det står "There's an asshole looking at me", og på baksida: "Still looking ...". Selv er jeg fornøyd med den ene t-skjorta der det står "Resistance is futile (if <1 ohm) og den harrye, svarte genseren med teksten "I'm stuck with black until I find something darker".

8469402[/snapback]

haha hadde vært fete t skjorter :p

8469828[/snapback]

Bare så det er sagt så finnes alle som en av de. Jeg eier de to sistnevnte. ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt "idiot".

8470240[/snapback]

Hohoi, tenk så mange "idioter" det er på hver eneste landskamp i fotball.

8470296[/snapback]

Enten så ligger det et skjult budskap bak kommentaren din, eller så suger du i retorikk. :lol: Hvor mange fotball-supportere går med "Enige og troe, indtil Dovre falder!" på brystet? Synes du "Enige og troe, indtil Dovre falder!" har mye til felles med det norske flagget?

 

Nå kommer du kanskje dragende med at norske supportere går med viking-hjelmer, men dette er bare del av supporter-antrekket.

Jeg synes for øvrig ikke at "Enige og troe, indtil Dovre falder!" er teit fordi det er nasjonalistisk, jeg synes bare det er teit i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Nå er vel det å bli misoppfattet som en nynazist litt verre enn å bli misoppfattet som en kapitalist?

8470642[/snapback]

 

Visse personer på den andre siden mener at nynazist og kapitalist er det samme, så. Poenget mitt var vel egentlig at man skal kunne gå i det man vil, uten at folk burde dømme deg av den grunn. :)

Lenke til kommentar

Altså, om man ser en person som ytrer et politisk budskap som man selv ikke er enig i så vil man jo nødvendigvis "dømme" den personen, og man kan jo ikke forvente noe annet om man går med et politisk budskap.

Et politisk budskap er et politisk budskap uansett om man kjenner historien bak eller ikke.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg noe enormt, er hvor kjappe folk er med å trekke konklusjonen at dersom man er nasjonalist og patriot er man rasist/nazist. Jeg liker å kalle meg Norgespatriot, men jeg har absolutt ingenting imot innvandrere eller andre utlendinger. Slik det er nå, er det knapt mulig å vise et norsk flagg utenom 17.mai uten å bli stemplet som nynazist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...