Gå til innhold

Sony Ericsson K810i-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Både K800i og K810i har TrackId, så det er ingen nyhet.

8502967[/snapback]

ok. har ikke sett særlig på k800.

og om forskjellene på k800 og k810:

siden k810 har et linsedeksel som ligger mer i tlf, kan det hende at problemet med at skyvedekselet går opp i lommen f.eks. er fjernet.

Kamerabeskyttet har blitt oppgradert og intregert i telefonen. På denne måten slipper de den klumpen som har stukket ut på K800i

8502967[/snapback]

vet du hva du snakker om? har de byttet ut kameraet med et annet og bedre, eller vil du bygge under et rykte man lett kan tenke seg er sant/ville komme, og som lager en stor misforståelse som ikke vil forsvinne og som folk gjerne vil tro, som at w810 har et bedre kamera en f.eks.w800?

det jeg har trodd til nå, (uten å ha sett nøyaktig etter dette), etter å ha holdt en modell og sett litt på den på nett, er at det er bare tlf som er tynnere, eller dekselet over kamera som er litt tynnere, eller at kameradelen er satt enda tettere skjermen. jeg håper det du sier er sant

:angry:

og om et år får vi vel knappenålskamera flate som frimerker som er utrolig bra og som tar inn like mye eller mer lys. det var egentlig helt unødvendig av SE å ha et stort kamera og dermed en stor mobil? :mad: men de kunne gjort det litt mindre. kameraet er nesten så tykt som tlf, så de kunne ha gjort om linsedekselet og de kunne teoretiskt hatt en tynn oledskjerm.

Trodde SE endelig hadde gått bort fra den helsikes joysticken.. Eller har de klart å produsere en som virker nå?

8503839[/snapback]

på de seneste utgavene av k750 er det en gummihus som vanskeliggjør svevestøv osv å komme inn.

lurer på om de har gjort lignende på k800, jeg mener jeg har lest, og laget meg selv et ekkelt rykte, om at de skulle gjøre noe, men det de kanskje har gjort har altså ikke virket av erfaringene jeg har sett..?

Lenke til kommentar
Kamerabeskyttet har blitt oppgradert og intregert i telefonen. På denne måten slipper de den klumpen som har stukket ut på K800i

8502967[/snapback]

vet du hva du snakker om? har de byttet ut kameraet med et annet og bedre, eller vil du bygge under et rykte man lett kan tenke seg er sant/ville komme, og som lager en stor misforståelse som ikke vil forsvinne og som folk gjerne vil tro, som at w810 har et bedre kamera en f.eks.w800?

det jeg har trodd til nå, (uten å ha sett nøyaktig etter dette), etter å ha holdt en modell og sett litt på den på nett, er at det er bare tlf som er tynnere, eller dekselet over kamera som er litt tynnere, eller at kameradelen er satt enda tettere skjermen. jeg håper det du sier er sant

:angry:

8532671[/snapback]

 

Hva mente du med dette? :hmm:

epon sier ihvertfall at "kamerabeskyttet" (eller kamerabeskyttelsen, kameradekselet om du vil) er blitt bedre og mindre, ikke selve kameraet, det er det samme som i k800i.

 

I følge sammenligningstjenesten på sonyericsson.com er dette forskjellene:

k800i: 115 gram

k810i: 103,5 gram (dette er en annen vekt enn det som blir sagt i sniktitten)

 

k800i: 105x47x22 mm

k810i: 106x48x17 mm

 

k800i: ikke TrackID

k810i: har TrackID

 

I tillegg har k810i støtte for push-epost (dette har vel ikke k800i?), og k810i har også fått funksjonen Photo Fix.

 

Stort flere forskjeller er det vel ikke?

Lenke til kommentar
Hva mente du med dette? :hmm:

epon sier ihvertfall at "kamerabeskyttet" (eller kamerabeskyttelsen, kameradekselet om du vil) er blitt bedre og mindre, ikke selve kameraet, det er det samme som i k800i.

8533101[/snapback]

ja, nå ser jeg det :D

syntes det sto litt rart skrevet som jeg ikke skjønte så jeg leste det analogt på en måte... :blush:

rart jeg ikke så det igår. jeg må ha vært veldig rask kanskje..

k800i: ikke TrackID

k810i: har TrackID

8533101[/snapback]

da jeg så på k810 på sonyericsson, var trackid oppført som en forskjell mellom k800 og k810.

det er litt irriterende når produsentenes egne sider er litt tvilsomme,fulle av skryt og overdrivelse og mer en reklameside enn informasjonssider, iallefall nokia og SEs.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

he he , da er det bare 2 igjen på lageret deres.. ryker fort ut. Jeg bestilte i mai

 

de lovte at de skulle ha mobilene ute 1 døgn før andre, fordi de ikke fortollet varene, før etter de hadde fått dem.

 

Får se om de rekker det.

 

Ikke noen som har mobilen i hånda enda? :ermm:

Endret av ulv666
Lenke til kommentar

Gratulerer til de som har fått den! Var litt tøft gjort å bestille på Lefdal synes jeg, spesielt når dem sa at den ikke kom før 050507 osv. Men viser seg at jeg burde bestilt der i steden :) Bestilte fra PS Data i går og regner med at den er her tirsdag.

 

Hvordan er knappene?

Lenke til kommentar
Vil det ta lang tid før denne kommer med et abonoment der totalprisen ligger godt under det den koster uten abonoment?

3100 ble akuratt litt for dyrt for meg.

8541629[/snapback]

 

 

Hvorfor kjøpe den med abbomang, jeg bruker champion,som er det billigste abbomanget for mitt forbruk. Men hadde heller ikke ikke 3500 kr i kontanter, bestilte den med kreditt kort, og 2 mnd utsettelse.

 

Når man regner på det koster det ikke mere, enn å måtte tegne et dyrt abboamng. + jeg kan betale ut tlf så fort jeg ønsker uten å måtte vente ett år. eller ha sperret mobil.

 

 

likte veldig godt knappene på mobilen, var ikke ekle det hele tatt. Det eneste er valg knappene, helt til vesntre og høyre, de ligger ikke helt ytterst lengre, men hurtigknappene for snarveier, har fått den plassen. så trykker litt fort på dem, uten å skulle det.

Men er sikkert bare en vanesak.

Lenke til kommentar
Vil det ta lang tid før denne kommer med et abonoment der totalprisen ligger godt under det den koster uten abonoment?

3100 ble akuratt litt for dyrt for meg.

8541629[/snapback]

 

 

Kan nok fort gå noen uker før denne kommer i operatørlåst utgave (slik at totalpris med abo blir vesentlig lavere enn telefonens kostnad). Tipper at den kommer operatørlåst mot slutten av mai (basert på info fra grossist / erfaringer fra andre produkter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...