Dernel Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Heisann! Fikk lyst til å spille c&c generals i dag da jeg kom til et oppdrag jeg ikke får til. Husker ikke hva oppdraget het, men skal prøve og forklare hva det er. Det starter med at du har en liten base på ene siden av en elv. Du skal overta GLA-basen på andre siden av elven før de rekker å bygge opp en stor base. Når du har greid det, blir demninga sprengt og du må ødelegge en ny GLA-base der de har SCUD-storm. Det jeg ikke får til er å ødelegge den andre basen. Tanksene der og selvmordsbomberne er jo uendelige mange! Har prøvd kjempe mange ganger uten og ha fått det til. Noen som har et tips eller fler om hvordan man får dette til?
Dracoknight Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 hørt om å bygge en base i nærheten? da kan du jo bare flytte "forsvaret" nærmere basen, hvilken "rase" er du da?...USA eller China? og hvor høyt er "tech levelen" om du kan lage artelleri er det mye lettere enn å spamme infanteri... jeg får spille gjennom litt sjøl....og pass på at du får med oppdrag nummer og navn takk for vidre hjelp...
Dernel Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Litt mer info her: Er USA nr. på oppdraget er 5. det som er det vanskelige er jo at når demningen ryker må du lage en helt ny base på andre siden av elven, men det har du verken penger eller tid til. Det kommer jo haugevis med tanks hele tiden. fant navnet og: Operation Blue Eagle
Arang Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Dette oppdraget er latterlig lett hvis du ikke har noe imot å jukse litt (dog uten litte granne grrrønt på toppen). Du gjør som følger: 1. Bygg opp styrkene dine så mye du vil. 2. Stikk over elva og ødelegg hele GLA-basen, unntatt en bygning. Jeg lot Supply Stash stå igjen, tror jeg. 3. Send over en dozer og bygg så mye forsvar du vil, så mange enheter du vil, osv. Du kan ikke gå videre til neste del før den siste bygningen i GLA-basen er ødelagt, altså har du uendelig lang tid på deg til å bygge. 4. Ødelegg Supply Stashet og knus den nye basen med din avsindig store hær. Forutsatt, så klart, at vi snakker om samme oppdrag. Det er lenge siden jeg har spilt.
Dernel Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Takker for det. hadde jeg egentlig ikke tenkt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå