Jack_Daniels Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 (endret) La merke til at det ikke var noen stepmania tråd på forumet, så lagde en nå Dette er da en tråd for alle som spiller stepmania.. Spm, skins, scores, og poste dine egne simfiler. Egentlig alt som har med stepmania kan skrives inn her.. så kommer med et første spm jeg da Hva syns dere om nye stepmania 4.0? Jeg greide serriøst ikke spille på den versjonen pga noteskinsa på 4.0 er helt fucka Edit: Etter Bamsemumsen sitt forslag skal jeg fortelle litt om hva stepmania er! Stepmania er et dataspill som simulerer et dansespill der man skal tråkke med foten sin på en pil etter hvært som de kommer opp på skjermen din, du skal tråkke nyaktig når pilen kommer inn i en ramme som er øverst på skjermen. men stepmania er da en pc versjon av dette spillet, så du bruker enten piltastene eller custom kontroller til å trykke på pilene etter hvært som de kommer opp! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dette er et ingame screenshot av stepmania du kan laste selv ned spillet gratis på http://www.stepmania.com sanger kan du laste ned på http://www.bemanistyle.com det er også gratis Du legger sangene inn på stepmania\songs\navnpådinmappe (metall eller techno, du kan selv velge det som skal stå der, kan liksom bare stå "musikk") Du kan og google etter stepmania songpacks (ddr mix'ene er de letteste og beste for nybegyndere spør du meg men sangene er ikke av de bedre for å si det på den måten, men pilene er enkle å treffe og ikke for raske sanger ) Skins og noteskins osv kan du laste ned på http://www.stepmaniafiles.com/ det er vel alt, stå på! Endret 22. april 2007 av Axzter
Bamsemumsen Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hva er Stepmania? Kunne kanskje vært greit å sagt litt om det.
SideburnsKongen Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Morn. Var på tide med en slik tråd egentlig, har leita litt etter det, men ikke brydd meg heller.. Har ikke testet 4.0 enda, men holder meg til 3.9 en stund til enda.. Er ikke så god enda jeg da, men er veldig morsomt da..
Anonym2007 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Har spilt en del. Og enig at 4.0 er det verste jeg har vært borti..
Complexity Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 har spilt stepmania i mange år og er hektet, så dette var en fin tråd
Jack_Daniels Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Ja har spillt stepmania nå i 2 år selv, er rett og slett hekta, blir morro når man kan bare slappe helt av når det kommer liksom piler i vil fart og så mange at du selv ikke tror det går ann å greie, men så går det Complexity: Siden du har spilt i mange år, har du noen tips til bra sanger eller song mixes som er veldig vansklig? liksom 12-15 foot chalanges er til tider litt for lett aklla: har ikke sett noen dansematter til pc, men googler du kansje du kan finne noe, har både matte til xbox og playstation, men må si jeg holder meg til tastene, for dansemattene er da stress! men det er da mer status og bli god i dansematte enn med knapper.. jeg spiller 2 hand, Z-venstreepil x- ned n-opp m-høyre spillte før one hand, men etterhvært gjikk det for fort, når jeg skulle prøve meg på litt mer "ville" sanger da greide ikke fingrene sprette fortnokk til rett pil hvordan spiller dere?
Complexity Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Ja har spillt stepmania nå i 2 år selv, er rett og slett hekta, blir morro når man kan bare slappe helt av når det kommer liksom piler i vil fart og så mange at du selv ikke tror det går ann å greie, men så går det Complexity: Siden du har spilt i mange år, har du noen tips til bra sanger eller song mixes som er veldig vansklig? liksom 12-15 foot chalanges er til tider litt for lett aklla: har ikke sett noen dansematter til pc, men googler du kansje du kan finne noe, har både matte til xbox og playstation, men må si jeg holder meg til tastene, for dansemattene er da stress! men det er da mer status og bli god i dansematte enn med knapper.. jeg spiller 2 hand, Z-venstreepil x- ned n-opp m-høyre spillte før one hand, men etterhvært gjikk det for fort, når jeg skulle prøve meg på litt mer "ville" sanger da greide ikke fingrene sprette fortnokk til rett pil hvordan spiller dere? 8450621[/snapback] njaa, de fleste sanger blir grei om du setter opp hastigheten og vanskelighetsgraden kan se etter sanger når jeg kommer hjem og jeg bruker btw: bare en hand på piltastene
S-r-ex Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 hatt gøy i over et år nå! finnes en 5gig download med simfiler på piratebay.org dessuten, spille med skulderknappene på sixaxis med pluginet (finnes under 'diskuter spill og tilbehør - konsoll), er MEGAGØY! klarer faktisk 9-foter med skulderknappene resulterer i litt dårligere scores enn med tastatur (bruker QWOP-oppsett, Q-venstre, W-ned, O-opp, P-høyre, funker konge) og til dere som finner 15-fotere for lette, i den 5gig-downloaden er det en sang på sinnsyke 20 føtter, og er on-beat så hvidt jeg ser. dessuten, på stepmania under stepmix 1.0, Tsupseudogamush er på 13 føtter, men aså full av effekter og miner at det er et helvete, og tsuhsuixamush er ikke bedre...tro meg, bare navnene er ille nok. hadde forresten over 2000 sanger (inkl. duplikater) på den gamle laptopen, før Medion's verksteder kidnappet harddisken og krevde 2500 i løsepenger...prøver å bygge opp samlinga igjen, da...
aklla Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 aklla: har ikke sett noen dansematter til pc, men googler du kansje du kan finne noe, har både matte til xbox og playstation, men må si jeg holder meg til tastene, for dansemattene er da stress! men det er da mer status og bli god i dansematte enn med knapper.. 8450621[/snapback] har prøvd med tastaturet noen ganger, er langt ifra like morro som på matter... klarer til tider 4 føtter med matte, 3 er lett har vel klart 5 også en skjelden gang
Jack_Daniels Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 takk s-r-ex for mange bra tips Skins dere bruker da? bruker trancemachina 3.9 viss jeg husker riktig
ttt Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg