Gå til innhold

TES: Oblivion demo til Pc?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Har lenge tenkt hvor utrolig kjipt Oblivion virker. Tenker; Åååh, det der er vel neste gen. av Wow elns.

Men så, etter å ha lest om en som kunne slå til folk om natta, gjøre menneske om til dyr elns, så fikk jeg faktisk lyst til å prøve det, evt. senere kjøpe det.

Noen som har link til demo?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror desverre det ikke finnes noen demo. Men oblivion er råkult! Synes ikke det så kjempemorsomt ut jeg heller, men etterhvert som jeg spilte noen timer, var jeg helt hekta ;)

Skrevet (endret)

Det finnes dessverre ingen demo av det. Men hvis du likte The Elder Scrolls III: Morrowind eller noen av Gothic-spillene, så kommer du til å like Oblivion.

(Merk: Jeg refunderer ikke pengene dersom du likevel ikke skulle like det.)

Endret av MiSP
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)
Tror desverre det ikke finnes noen demo. Men oblivion er råkult! Synes ikke det så kjempemorsomt ut jeg heller, men etterhvert som jeg spilte noen timer, var jeg helt hekta ;)

8446656[/snapback]

Å søren :(

Det finnes dessverre ingen demo av det. Men hvis du likte The Elder Scrolls III: Morrowind eller noen av Gothic-spillene, så kommer du til å like Oblivion.

8446662[/snapback]

Gothic spillene ? Hmm, dem har jo en demo av Gothic 3 da :D Kan jo prøve den.

Takker for svar =D

(Merk: Jeg refunderer ikke pengene dersom du likevel ikke skulle like det.)

Hehe, det vet jeg xD bare spurte om litt råd og slikt :D

:yes:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Nå skal det sies at Oblivion faktisk er noe litt annet enn Gothic-spillene, så du kan fint like Oblivion selv om du ikke liker Gothic. Jeg vil anbefale å bla deg gjennom noen omtaler av spillet, bla deg litt nedover på siden. (Ikke bry deg om gjennomsnittskarakteren, les hele omtalen og finn ut om det er noe for deg.)

Skrevet
Tenker; Åååh, det der er vel neste gen. av Wow elns.

8446605[/snapback]

NEI NEI OG ATTER NEI, WOW OG OBLIVION ER IKKE LIKE! med det sagt kan jeg fortsette, oblivion er IKKE online, det er bedre grafikk enn på wow,bedre historie om alt rundt der.

Du kan få det til 360 og men anbefaler data versjonnen siden den kan modifiseres uten like, og 360 versjonen kan bli modifisert MEN INGEN VIL siden dette er en lang og tidkrevende prosess.

Dessuiten er det enklere og fikse problemer som ikke er løst offisielt (via patch) på data.

Oblivion er virkelig bra, jeg tviler på at du kommer til og bli skuffet

Skrevet
Har lenge tenkt hvor utrolig kjipt Oblivion virker. Tenker; Åååh, det der er vel neste gen. av Wow elns.

Men så, etter å ha lest om en som kunne slå til folk om natta, gjøre menneske om til dyr elns, så fikk jeg faktisk lyst til å prøve det, evt. senere kjøpe det.

Noen som har link til demo?:D

8446605[/snapback]

Finnes ingen demo, men du kan alltids kikke litt på filmene som ligger her: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Video_Trailers

Skrevet

8446605[/snapback]

Å neida...hehe. Oblivion er bra det.

Oblivion er det beste spillet jeg har spilt noensinne :D Ville kjøpt det tusen ganger på nytt bare for å kjenne følelsen av å spille det.

Skrevet

Det har ingen hensikt å sammenligne WoW og Oblivion, det blir for absurd. Gameplayet er helt ulikt - det blir som å sammeligne et turbasert strategispill og et sanntids-strategispill, for eksempel Heroes of Might and Magick og Age of Empires. Jeg vil faktisk gå så langt som til å si at det blir som å sammenligne Monkey Island med Half-Life 2, abnormt stor forskjell er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...