Gå til innhold

Herresingleter - Gay or Okay?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste med denne tråden er vel homofobien som oser ut på alle kanter.

 

Singlet er for folk som er veldig glad i å vise kroppen sin, enten fordi de er godt trent eller fordi de er pinglete og anti-kropp. Selv foretrekker jeg tradisjonell bruk under skjorte.

 

Og merk dette: Singlet er det eneste plagg som passer under en skjorte.

Lenke til kommentar
Og merk dette: Singlet er det eneste plagg som passer under en skjorte.

8445968[/snapback]

Singlet er ikke det eneste som passer under ei skjorte. Man kan ha åpen skjorte med ei kul t-skjorte under også!

8446008[/snapback]

 

Ok, til nød. Men da må ikke skjorta være så tynn at man kan se t-skjortens ermer.

Lenke til kommentar

Tja ...

 

 

Hvis man er småfeit, bleik og har hårete skuldre. bør man vurdere singletbruken sin litt. Er man derimot veltrent og markert, kan man godt bruke det, men det er ikke et plagg jeg ville brukt i bryllupet mitt. Greit "hjemmeplagg", men det ser litt slaskete ut.

 

 

NEI-bruk:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

drawing.jpg

 

JA-bruk:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

215.jpg

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

Synes egentlig begge bildene var JA-bruk. Bare fordi man ikke ser så uber bra ut fysisk, betyr ikke at man ikke kan bruke det. NEI-bruk er når det blir fryktelig trangt, feminint og ekkelt.

 

En lærer på skolen brukte en hudfarget singlet ute om vinteren. Og han er litt småfeit av seg. Så passe tåpelig ut.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg singlet under skjorter, og av og til hjemme. Det er ikke noe jeg går rundt i uten noe over, da jeg ikke liker fjortisgutter som prøver å flashe de tynne overarmene sine. Folk kan jo putte meg i den gruppen. :p

Redigert: For å svare på spørsmålet, jeg synes ikke det er gay.

Endret av Redline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...