Gå til innhold

Trailer: Two Worlds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... dette er en tittel jeg ikke har hørt eller sett noe til før nå. Jeg liker det jeg ser. Håper bare det ikke har scaling system som Oblivion! Jeg vil tilbake til scenarioer der jeg springer ut av en hule med halen mellom beina fordi det jeg møtte der inne var waaaaay out of my league, for så å komme tilbake flere leveler senere for å banke driten ut av det og stikke av med f.eks. et UNIKT sverd e.l.

 

Dual wield så jo også konge ut da!

Lenke til kommentar
Håper bare det ikke har scaling system som Oblivion! Jeg vil tilbake til scenarioer der jeg springer ut av en hule med halen mellom beina fordi det jeg møtte der inne var waaaaay out of my league, for så å komme tilbake flere leveler senere for å banke driten ut av det og stikke av med f.eks. et UNIKT sverd e.l.

8456186[/snapback]

 

enig der ja

Lenke til kommentar
Syns ikke at animasjonene i Oblivion er noe bedre akkurat.

Har hørt at man kan spille kampanjen i co-op med en venn. Noen som vet om det stemmer? Det ville jo i såfall vært helt sjef

8525722[/snapback]

 

Det støtter co-op ja! :dribble: Gleder meg veldig til dette spille. I utgangspunktet er release 9. mai i Europa, men frykter at det blir utsatt!

Lenke til kommentar
I utgangspunktet er release 9. mai i Europa, men frykter at det blir utsatt!

8527765[/snapback]

I følge det offisielle nettstedet er den europeiske PC-utgivelsen i rute, men Xbox 360-versjonen blir litt utsatt. Mens på nettsiden til utgivereren står 26. juni oppført som lanseringsdato for begge plattformer, i Europa. Tirsdager er en uvanlig dag å slippe spill for salg i Europa, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
I utgangspunktet er release 9. mai i Europa, men frykter at det blir utsatt!

8527765[/snapback]

I følge det offisielle nettstedet er den europeiske PC-utgivelsen i rute, men Xbox 360-versjonen blir litt utsatt. Mens på nettsiden til utgivereren står 26. juni oppført som lanseringsdato for begge plattformer, i Europa. Tirsdager er en uvanlig dag å slippe spill for salg i Europa, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

8528099[/snapback]

 

Jepp, så detta! Veldig bra at de bekrefter at spillet faktisk er i rute til PC, selv om jeg har litt vanskelig for å tro det! Har ikke hørt noe om at det har gått gull, men får stole på at de har kontroll!

 

Gleder meg i hvertfall noe innmari!

Lenke til kommentar
Har sett frem til dette spillet lenge, men hvor kan jeg kjøpe det?  :dontgetit:

8529954[/snapback]

Det kommer for salg på PC 9. mai og til Xbox 360 senere i måneden.

8530754[/snapback]

 

Ok. Synes bare det er litt rart at det ikke er mulig å forhåndsbestille ennå.

8531026[/snapback]

 

 

Du kan forhåndsbestille det her www.megastorenorge.no

Men det står hos dem at spillet kommer 2007-06-29 da.

Det står slutten av Juni hos play.com, gamespot.com og tothegame.com og da.

Lenke til kommentar
Hmm... dette er en tittel jeg ikke har hørt eller sett noe til før nå. Jeg liker det jeg ser. Håper bare det ikke har scaling system som Oblivion! Jeg vil tilbake til scenarioer der jeg springer ut av en hule med halen mellom beina fordi det jeg møtte der inne var waaaaay out of my league, for så å komme tilbake flere leveler senere for å banke driten ut av det og stikke av med f.eks. et UNIKT sverd e.l.

 

Dual wield så jo også konge ut da!

8456186[/snapback]

Amen! Totalt enig med det du sier. Husker jeg elska Morrowind for akkurat dette! :p Det var tider det! Scalingen fjernet liksom litt av futtet og spenninga syntes jeg. :roll:

 

Håper de får til et godt kampsystem og! :thumbup:

Lenke til kommentar
Har sett frem til dette spillet lenge, men hvor kan jeg kjøpe det?  :dontgetit:

8529954[/snapback]

Det kommer for salg på PC 9. mai og til Xbox 360 senere i måneden.

8530754[/snapback]

 

Dette kan da ikke være mulig, Tor-Steinar? Spillet har ikke gått gull enda. Hvordan skal de klare å få det ferdig, sende det til fabrikken, så sende det til butikken på bare noen få dager?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...