Gå til innhold

her skal vi diskutere vodka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vodka er snadder og er nesten det beste jeg drikker da...Ingenting slår aquavitt da.....Bare synd at spriten er så jævlig dyr i Norge...men er jaggu meg kjekt og slippe og gå på polet allikevell da... :thumbup:

Skrevet
den er grei, jeg smaker forkjell på vikingfjord og absolut , absolut river litt mer og smaker litt mer..

8456667[/snapback]

Mhm...smaker mer av hva da?

8456715[/snapback]

smaker fælt... vikingfjord smakar litt mindre fælt

Skrevet

hva er vanlig da? absolut citron? lol , neida.. menne.. ja.. sitron.. nei den følelsen får jeg ikke, får bare en brekkningsfølelse av absolutt... ( får det av alle.. menne den er verre en vikingfjord)

Skrevet

Er ikke så stor fan av vodka, mulig fordi jeg bare har smakt skvipet som selges på polet. Men om jeg absolutt (pun intended) skal drikke vodka så holder jeg meg til vodka martini, black russian eller white russian.

Skrevet

Syns Smirnoff er litt mer fyldig enn Absolute og Vikingfjord.

Absolut virker dog som den kraftigste, som river mest i nesa.

Pleier som regel å kjøpe Smirnoff, hvis det ikke står kjipt til og jeg gjerne ønsker å spare en femtilapp ved å gå for Kalinka. (0,7l)

Edit: Snakk om 40% seff.

Skrevet
Shotte 40% vodka, 2-3 stykk og dagen blir lang og morsom.

8447682[/snapback]

pfff, pingle. 40% du lissom.

85%+, ingen over ingen ved siden. Shottes bar.

8447728[/snapback]

Yeah right. Det skal vi se på. Natt til 1? vi kan inngå et vedde mål på det. ok?

Hvor holder du til?- Jeg bor i ski, utafor Oslo.

Du tar 3 shot med 85% +, da snakker vi et normalt shote glass, ikke bare en slant i bånd. Og jeg 40% min=)

Skrevet

Man tar jo 6 shots greit da dvs. 85/2=42,5% 3 shotter 85% er jo ca det samme som 6 40% shotter (vet at dess sterkere % dess mer river det men hvis man tar en slurk øl eller noe i mollom shottene oppveier man jo for dette.

Skrevet

Gode gamle Kalinka som regel på meg blandet med Sprit Zero. :thumbup:

Blandingsforhold varierer,men som regel starter jeg på ca. 30% Kalinka og 70% Sprite Zero,øker på etter ca. 2-3 drinker. :D

Kalinka fordi den er så billig og Sprite Zero pga. uten sukker...

Smirnoff Raspberry med Sprite Zero er også digg...

(Skal det shottes,ja da er det Whisky/Whiskey som gjelder,Western/Cowboy style). :D

Skrevet
Man tar jo 6 shots greit da dvs. 85/2=42,5% 3 shotter 85% er jo ca det samme som 6 40% shotter (vet at dess sterkere % dess mer river det men hvis man tar en slurk øl eller noe i mollom shottene oppveier man jo for dette.

8461334[/snapback]

spørs hvor fort man tar alle shotsene da.

for min del er 6 shotter rett etterhverandre med cognjakk=kill the cat.

Skrevet

8461334[/snapback]

Du kan IKKE regne det slik. Det blir heeelt feil!

Skrevet (endret)

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

han kan :!:

Endret av froZZo
Skrevet

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

Hbis det er snakk om lavere % så ja da blir det feil, men med så høye %er som dette går det hvis du ser litt mellom fingrene ;)

Skrevet (endret)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

han kan :!:

8462026[/snapback]

Ja, han så :!: I sin egen verden. :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

Hbis det er snakk om lavere % så ja da blir det feil, men med så høye %er som dette går det hvis du ser litt mellom fingrene ;)

8462145[/snapback]

Ja, ok- tro hva du vil, gidder ikke kverulere. :whistle:

Endret av -Shark-
Skrevet

kan en ikke få tak i jevli sterkt polvodka i utlandet da?

trur fattern hadde med seg 80% vodka fra danmark el no.

noen som har smakt det før.

Skrevet

menne bare så det er sagt.. det går under narkotikaloven hvis du tar med deg noe som er over 60%, dreit meg ut der eingong.. blei stoppa i tollen.. angra litt på det kan du sei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...