Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

men han ble litt sur en kjøretime, sa "du burde jo vite det da!, jeg har jo sagt det før" men han hadde ikke det :p men har ikke gjort så mye feil etter det.

 

jeg betaler etter hver time jeg, står på det timekortet at man må det, men vet om flere som ikke gjør det.

 

Noen som vet om man kan ta oppkjøring på en søndag? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppkjøring skjer bare fra Mandag - Fredag. Det er slik jeg har hørt Bjørn før ja :p Ikke gjør noen feil folkens :p En kamerat av meg sto på sitt mot Bjørn i en rundkjøring der Bjørn sa at han burde utnytte en luke. Altså kameraten mente han ikke ville greie det. Da klikket regelrett Bjørn og han vennen min fikk en skikkelig hårføner. Anbefales ikke!

Lenke til kommentar

Bjørn er alle tiders kjørelærer. Han går aldri tom for gode vitser og gullkorn :). Men han har sine stunder hvor det koker litt, men det er bare spontant med en gang. Skjønner at det til tider kan bli ganske lange dager for'n og det blir ikke bedre hvis det attpåtil er drittunger som sitter i førersete.

Har aldri opplevd kluss med oppkjøringsdato, som jeg ser andre lengre oppi tråden har, men han har det tydeligvis ikke travelt. Kom jo aldri tidsnok når han skulle hente meg. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...