Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer :)

 

Må ta teoriprøven iløpet av påsken hvis jeg skal ha noen sjangs for å rekke lappen i sommer...

 

Begynn og shitload dritmange prøver på teoritentamen.no. De spørsmålene der er ganske så like de som er på stasjonen. Jeg kjenner flere som har stått bare av og øve på den siden. Så se til å få tatt teorien og få bestilt oppkjøring så fort som mulig - hvis du føler deg klar! Forbausende hvor fort ting plutselig går etter du har godkjent teori.

Lenke til kommentar
Da var teoriprøven min også bestått. Første forsøk, 3 feil. :)

 

Da er det bare å ringe Bjørn.

WOHOOO!! KAn ikke vente! Da blir det vell time på dagen da ratt!

 

Fy faen jeg har fått oppkjørings time på lettMC. Ikke før 20Mai skal dem starte her i Hamar. Er det mulig.

Lenke til kommentar

Som dere sier, grei Bjørn, og samme er Chris. Men jeg vil si dem driver trafikkskole på en litt rar måte, Både på godt og vondt. De har vell så og si 0 privatliv i fra jobben og kjører like gjerne en søndags morgen. Men betalingsordningen dems er vell ikke den aller beste. Har vært elev der i snart ett år vell, og ikke betalt ei krone så langt. Har _mange_ kamerater som har betalt minimalt for lettlappen :p Han ene fikk t.o.m fortalt at regningen hans var betalt når han kom ned der for og betale :p

 

Men grunnen til at jeg ikke helt liker dem er at de lover så mye. Siden jeg fylte 16 6 okt i fjord og dem slutta med oppkjøring 1okt. Fikk jeg fortalt på seinsommeren i fjord at det ikke var noe problem at jeg skulle få lappen den sesongen. De klarte til slutt og skaffe oppkjørings time til meg 16 okt. Og sjeleglad var jeg for det! Helt til den dagen kom og det til en forandring hadde kommet 5 cm snø. Så da ble det ingen oppkjøring, og sensoren på biltilsynet sa at dem hadde helt fult med timer på bil. Så jeg ble pent nødt til og vente til etter 1 mai 08. Så i forje uke fikk jeg melding av Chris om at jeg hadde fått oppkjøring 20mai. DEtte var den datoen de skulle starte med oppkjøringstimer på lettmc.

 

Er ikke sikkert dere skjønner hva jeg mener ut av det jeg har skrevet. Men jeg er litt lei av fra dag 1 skulle alt gå så greit. Bjørn sa ikke noe annet en "Detta årner seg" når jeg spurte om det var noen vits at jeg starta med kjøring i fjord.

 

Skal være så glad når jeg har fått den lappen i boks!

 

EDIT: Alle skriveleifene kan dere ta på PM så ikke tråden blir stengt for OT :p

Endret av Husee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...