Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du sier du ikke er seriøs (jfr. msn) - hva skal jeg svare da?

 

Jeg kan gå med på at det i ettertid, med brukt skjønn, at det du sa kan tolkes dit hen at du mente hjemmesiden. Men du skal godt argumentere for at når du sier "første bilde", også har Lino postet 2 bilder rett ovenfor, at det ikke kan sees på som de bildene i posten som ligger der visuelt i motsetning til de fordømte bildene på hpen til Obama.

 

Lino: Ok. Hvis du synes det bildet der er usmakelig, Nesset, så begynner jeg å lure på mange fronter.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

John McCain har to ting som gjør at han virker som en ållreit kar.

 

#1: Han er den eneste kandidaten som sier at waterboarding er tortur

 

#2: Han ble fanget av Viet Minh i vietnamkrigen, og fikk etterhvert tilbudet om å bli slippet fri. Dette nektet han, før alle som var tatt før han også fikk slippe ut. Barsk kar!

 

Men ellers, er det kun en kandidat som virker fornuftig, og det er godeste Ron Paul. Han har nå flere andre plasser fra de republikanske nominasjonsvalgene, men mainstream media liker han ikke, og gir han ikke sendetid. Det går faktsik så langt at CNN og MSNBC dret i at han fikk andreplassen, og ga den til Rudy. Med andre ord måtte amerikanere ty til Al-Jazeera for å få med seg de egentlige plasseringene. Han er imot "preventiv krig", altså å gå til krig før noen slår til mot deg først, og er den eneste av kandidatene som innrømmer at finansielt er USA kjørt langt opp i rævva til Kina. USA har helt vill stor utenlandsgjeld, til spesielt Kina. Ron Paul for prez!

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, jeg skal gå påbygg til høsten, og lurer på hvor mange klasser er det på "katta" ? og hvor mange elever i hver klasse ? ..Mener at på Kongsvinger er det 2, men faen, der gidder jeg i alle fall ikke gå. gått på skole der i over halve livet mitt og det suger.. vil flytte og føler at hamar er et greit sted, utenom HAMSKAM.. men ellers er det vel greit ?

 

INFORMER MEG ! : D

Lenke til kommentar

Jeg spørte rådgiveren i dag, og hun svarte at det kom an på hvor mange som søkte. Det blir i tillegg påbyggklasser på Anker'n( :love:) og Jønsberg( :ermm:), så man skal ha gode muligheter for å komme inn.

 

Glemte å si at det er som regel 25-30 elever i en sånn klasse.

Endret av Pedobear
Lenke til kommentar
Hva er snittet ditt da?

 

Tror ikke det er all verdens høyt snitt for å komme inn på påbygg egentlig ;)

 

 

Hvis det er VK1 karakterene det går på, som det antakeligvis er. så ligger jeg vel på en tja, mente det var rundt 4.. holder det da ? .. for mitt dilemma er som følgene: jeg har gått 4 år på videregående nå, nettopp brukt opp *retten* min på skoleplass. blir nok verre sannsett. :*( har også hørt at selvom jeg har 6 i snitt, og en fra hamar har 1 i snitt så kommer han inn før meg så lenge han bor i hamar, stemmer dette ?.

 

Menmen uansett, får satse på at jeg kommer inn, gleder meg som en alkiss som venter på trygda, til fredags pilsen på traktern ! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...