Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Mhm. Gruer meg til norsken. Men, nynorsk er egentlig ikke så ille som alle skal ha det til. (Lett å si det nå da :D )Nå skal det sies at jeg kan halve pensumet i 2mx, men at jeg klarte å stryke på privatist eksamen.

(Jeg kan 3/5 av pensummet, og tenker at da er jeg i boks. Koslig at 4/5 oppgaver var det jeg ikke kunne)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sulla rundt der en halvtimes tid jeg og, men til slutt fant jeg nå fram :p

Fant ut at jeg hadde rett da; de med 20-timers kurs skulle ikke velge noen fag. Men sida jeg er ferdig med engelsk og har kun 18 timer blir jeg nok nødt til å velge på noe, men det skulle ordnes etter jeg begynte.

 

Noe sier meg at dette ikke var så fryktelig interessant lesning, men det får så være ^^

Lenke til kommentar

Nei. Det er ikke det.

 

Apropos, Eirik. Gikk du GK og VK1 Media? Kan du ikke gå media VK2 og få generel studiekompetanse da? Det må da være mye greiere enn å gå påbygg? Det var ivertfall sånn da jeg gikk media i.. uhm.. 02/03? :p

 

Du har forresten ikke svart på pm'en min ;) (Selv om vi har gått svar på noe av det jeg spurte om)

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg grenseløst er at skolen har re settet passordene så man får ikke logget inn på skolearena og fronter! I fjor husker jeg at jeg kunne på dette tidspunktet sjekke gruppelistene osv, men det går altså ikke pga. det latterlige datasystemet! Noen som vet om en årnings?

Lenke til kommentar
Nei. Det er ikke det.

 

Apropos, Eirik. Gikk du GK og VK1 Media? Kan du ikke gå media VK2 og få generel studiekompetanse da? Det må da være mye greiere enn å gå påbygg? Det var ivertfall sånn da jeg gikk media i.. uhm.. 02/03? :p

 

Du har forresten ikke svart på pm'en min ;) (Selv om vi har gått svar på noe av det jeg spurte om)

9277173[/snapback]

 

Jeg svarte jo jeg? Skrev uansett ikke noe annet enn at jeg spiller DotA litt innimellom.

 

Og ja, er vel greiere å gå media, bortsett fra at klassen min kan virke lettere tilbakestående til tider (Det sa ikke jeg!), og tilbakestående lærere (ikke jeg som sa det heller!) og fantastisk mye rot og idiotisk karakter system (det var det jeg som sa :p ). Uansett sikter jeg meg inn på NTNU, og da må man ha 3mx og 2fy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...