Equitern Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 hei jeg lurer på en ting. jeg skal spille av en film med VLC men det som er problemet er når jeg skruer på den filmen så hakker det i vlc så kommer følgene melding: Skjermdriveren sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet. er det noen som vet hva problemet er? svar fortest mulig:D
qualbeen Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 har aldri opplevd dette. Men hva skjer om du spiller av filmen i wmp11 da? og forresten: du har installert nyeste skjermkortdrivere, sant?
Equitern Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 jeg har geforce 8800 og har nettop fått pc så tror det er greit men. er det ein kodek så jeg kan spille alle filmer på wmp 11?
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 har du rett versjon av VLC? finnes 2 versjoner, en som bruker DirectX og en som bruker codecene i systemet ditt, sjekk at du har rett.
Equitern Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 eg har fått det til det med vlc takk for det. men jeg lurer på om noen vet om en kodek sånn jeg kan spile alle filmer og sånt på wmp 11?
sony123 Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 eg har fått det til det med vlc takk for det. men jeg lurer på om noen vet om en kodek sånn jeg kan spile alle filmer og sånt på wmp 11? 8435898[/snapback] Jeg bruker denne codec pakken. Spiller av alle filene jeg har prøvd da, i wmp 11.
qualbeen Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 hvis du får til å spille av i vlc vil jeg egentlig anbefale det å fortsette med det. Det jeg skrev over var bare for å finne ut om det var vlc som forårskaet feil, eller om det var skjermkort-drivere eller annet.. selv liker jeg iallefall vlc langt bedre enn wmp og andre avspillere.. men smaken er vel som baken?
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hva med å endre renderer til f.eks OpenGL i settings i VLC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå