Gå til innhold

Skru skru skru...skru?


grandadi

Anbefalte innlegg

post-120395-1177049712_thumb.jpg :ph34r:

Slo huet i taket på loftet siste gang.En gang for mye, Begynner og lempe utstyret ned på soverommet, pælmer ut dama og dobbeltsenga, må ha mere plass! Klokka to på natta og jeg sliter alle skrivebords mor ned den trange trappa, beina setter seg fast i gelenderet, skulle gjerne ha skrudd det frahverandre, men dyret er sveisa.To timer og dobbeltsenga står på høykant i stua og skrivebordet nede. Demonterer alt,hele studioet,klokka er seks om morran, jeg skrur,sager-borrer-filer høl i veggen så jeg kan ha maskina i et annet rom,kabler gjennom veggen. Igrunnen trangt her nede også, må tenke på å sprenge vekk taket på kåken og begynne å bygge i høyden, skikkelig høyt.Tusen kubikkmeter, kan det holde? Ingenting holder.Monitorkabelen hadde stikki av, men jeg fant den igjen i en mørk krok nede i kjelleren.Da jeg skulle sette opp skjermen og dra monitorkabelen gjennom veggen oppdaget jeg at kabelen hadde gjort mer enn å stikke av;- den hadde skifta ham på en måte. Den vår 30 centimeter kortere enn den skulle være.Men de lurer ikke meg, jeg veit at alle kabler sniker seg vekk om natta og krymper seg: Du innbiller deg at det er lyden av kjøleskapet, men det er transformering av kablene dine.

De lurer ikke meg, jeg veit hva som skjer, men kan ikke stoppe det.Det har gått 36 timer sidenjeg sto opp og klokka er halv ni da jeg entrer sjappa til Claes, bruker tre kvarter der, ti minutter på å snakke skrudata med nordlendingen som jobber der

-Ha du fådd satt opp de derran raiiidgreian no?

Vi går og prater mens jeg laster opp kørja med enkelte ting som kan vise seg praktiske å ha på min neste mars-ferd skruer, muttere,skiver, aluminiumsprofiler,MP3 spiller,loddetinn hodetelefoner og et par hundre meter med kabel.Jeg tenker på å bygge i høyden.

Har dere dynamitt, spør jeg.

-Nei, men æ ha fådd nån raptorlignandes harddiska så e væææælli billig.

Han er kremmersjel-Im a sucker for it. :dribble:

Det gruser i øya på vei hjem. Bør snarest skaffe meg en større espressokanne. Håndledda verker,men her skal det skrus.

klokka 12 har jeg lempa siste rambrikke ut fra der-det-var-for-lavt-under-taket,skulle bare sagd høl i gølvet og heist alt stæsjet ned.54 timer siden siste på øyet og jeg legger opp kabler for monitor,lyd/bilde til tre separate innspillingsrom,MÅ utvide i bredden,praktisk.Små blødninger i retina, svulmer opp i beina, espresson skyller som giftig slam opp mot munnen når jeg bøyer meg, men jeg skal -bli ferdig,bare utvide litt i kroken borte ved badet,nettverket..skru.skru

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...