Gå til innhold

Erfaring med Whitebox og Elitegroup


levlex

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg en bærbar og lurer på om noen her ahar erfaring med Elitegroup og Whitebox. Skal primært bruke den inne i et hus så batteri og vekt er uinterresant. Men ser etter en BILLIG maskin me d god ytelse, da spesielt når det gjelder skjermkort, lydkort og DVD / CD-RW som "must" sammenmed 256 RAM.

Er det noen andre muligheter?

 

 

Alle som har erfaring med CL-5 , 6 , 11 plz svar!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på dell sitt "performance" tilbud på 4150 modellen.

 

En ting som er litt morsom på whitebox sine sider er at de har logoer av diverse produsenter av maskinvare, som da burde vært det de bruker i maskinene sine. Seagate som står der lager ikke harddisker til bærbare maskiner!

 

Ser heller ikke noen steder at de selger lexmark produkter.

Lenke til kommentar

Når jeg var inne sist gikk jeg inn i nyhetsboksen deres, og det sto at i fremtiden skulle de bare bruke lexmark sine prodkter, da sannsynligvis printerne. Men hva de mener med fremtiden er jo litt usikkert. Men lurer litt på hvilken modell jeg skal velge... Cl-5 er dyrere men ekstremt kraftig, CL-6 billi og bra og CL-11 er jo bra og ganske billig men med dårlig lydkort og skjermkort..... Noen her som kan hjelpe??

Lenke til kommentar

Jeg fikk min CL11 for et par dager siden.

Er strålende fornøyd foreløpig ihvertfall.

Av spill har jeg bare testet battlefield men det gikk strøkent.

Når man kjøper seg laptop så er vel ikke lyd og 3d ytelse første prioritet, men CL11 er meget godkjent også på de tingene.

Ellers får du spa ut 3-4000 ekstra og kjøpe en desktop-killer på 4 kg :smile:

 

Har testet unreal2003 nå, og det gikk til min store overraskelse helt glatt i 1024x768 med all grafikk på max kvalitet.

Gikk en smule treigt og hakkete med alt på max i 1280x1024.

Prøvde å kjøre et benchmark-program for ut2003 men fikk beskjed om at cd-keyen var ugyldig av en eller annen grunn.. Fikk den til å funke fint med samme cd-key på en annen pc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...