Gå til innhold

Brenneprogram til Vista?


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om det finnes noen bra brenneprogrammer til vista? Har funnet ut at når jeg skal brenne DVD, så greier ikke dvd spillern å lese av platen, noe den greide når jeg brukte nero i XP. Nero i Vista funker ikke bra, og har grunn til å tro at det programmet faktisk ødla DVD spillern min, får ny nå snart av komplett.

 

Men finnes det noen bra programmer til å brenne DVD i Vista, altså sånn at man legger over video_ts mappa så leser DVD spillern det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører Oront Burning Kit i Windows Vista. Det ser ut til å fungere greit det. Den tar å velger selv hvilken hastighet den skal brenne på. Den koster penger da.

Skal tro om BurnerXP Pro 3 fungerer i Windows Vista.

Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da?

Hørtes rart ut. Selv har jeg ikke kjørt Nero på en stund nå, men sist jeg brukte den hadde jeg vel 6.6.0.18 tror jeg. Jeg tror ikke at jeg har prøvd Nero i Windows Vista enda. Men ikke tal om at jeg installerer Nero 7 iallefall.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da?

8425067[/snapback]

 

Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den :blush:

 

Men for vel satse på nero da, høres bra ut :)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da?

8425067[/snapback]

 

Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den :blush:

 

Men for vel satse på nero da, høres bra ut :)

8426143[/snapback]

 

 

Nyeste versjon av Nero laster du ned her

 

Funker helt fint i Vista.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da?

8425067[/snapback]

 

Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den :blush:

 

Men for vel satse på nero da, høres bra ut :)

8426143[/snapback]

 

 

Nyeste versjon av Nero laster du ned her

 

Funker helt fint i Vista.

8434511[/snapback]

 

hadde det bare vært så fint. får ikke noen neroer til å funke i det hele tatt jeg. vil ikke installere seg i det hele tatt

Lenke til kommentar
Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da?

8425067[/snapback]

 

Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den :blush:

 

Men for vel satse på nero da, høres bra ut :)

8426143[/snapback]

 

 

Nyeste versjon av Nero laster du ned her

 

Funker helt fint i Vista.

8434511[/snapback]

 

hadde det bare vært så fint. får ikke noen neroer til å funke i det hele tatt jeg. vil ikke installere seg i det hele tatt

8909109[/snapback]

 

Da tipper jeg at det er andre årsaker enn selve Vista. Det er sikkert noe som forstyrrer installasjonen, spyware / virus eller rett og slett noen drivere som gjør at det ikke funker.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei, lurte på om det finnes noen bra brenneprogrammer til vista? Har funnet ut at når jeg skal brenne DVD, så greier ikke dvd spillern å lese av platen, noe den greide når jeg brukte nero i XP. Nero i Vista funker ikke bra, og har grunn til å tro at det programmet faktisk ødla DVD spillern min, får ny nå snart av komplett.

 

Men finnes  det noen bra programmer til å brenne DVD i Vista, altså sånn at man legger over video_ts mappa så leser DVD spillern det?

8423996[/snapback]

 

Vista krever nyere version av nero enn det xp gjør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...