Gå til innhold

Forslag til ny lettvekter med bra grafikk?


Sharp

Anbefalte innlegg

Ny bærbar er høyt på ønskelisten nå. Den som skal erstattes er en HP Omnibook på 1.5 kg

 

Jeg er så fornøyd med en liten og hendig bærbar, at det eneste absolutte kravet mitt er at den nye veier under 2 kg.

 

I tillegg må den ha brukbar 3D-ytelse, dva. dedikert GeForce- eller Radeon-grafikk.

 

Hva har jeg å velge mellom da? Prisen bør ikke overstige 15.000 kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus W7J ser meget bra ut! Men i følge Asus støtter den max 1.5 GB RAM?! Alt for lite!

 

Så finner jeg heller ingen butikk hvor man kan konfigurere den selv. Hvorfor kan ikke jeg bestemme minne, prosessor og operativsystem selv?!

 

 

Dell XPS M1210 ser også meget bra ut! Og den kan man jo konfigurere selv hos Dell. Men når de tar 2375 kr for å få 1 GB ekstra minne blir det jo alt for dyrt. Og hvorfor kan man ikke fjerne Windows? Jeg har gratis lisens på skolen jeg, så gidder ikke betale 1000 kr ekstra for det.

 

 

Foreløpig heller jeg mest mot Zepto Znote 6214W, selv om den veier 2,25 kg. Med samme konfigurasjon som XPS M1210 kostet denne 10.200 kr, Dellen 18.000 kr. Så har den også GeForce 7600 som vel er en brukbar grafikkbrikke?

 

Men har ingen erfaring med Zepto. En god maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...