Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ang. røyking


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:


Fake skrev (2002-12-20 14:22):

jupp. dette er et røyketema. til dere som røyker der.. etter at dere har tent røyken, trekker dere ned det første trekket (som da brukes for å få fyr på røyken) eller bare blåser dere den ut uten å inhalere? (ja jeg kjeder meg på jobb)



Jepp. Trekker ned? Men røyker ikke mye, Normalt har eg bare 4 røyker på jobb.
Lenke til kommentar

Man må selvfølgelig trekke ned det første trekket, man vil jo ikke sløse med tobakk. Selv så er jeg sugen på å blåse ringer, klarer det inn, men hvis jeg feks sitter i bil og varmen står på og blåser blir de ikke "sterke" nok til å holde seg.

 

Jeg røyker i underkant av 20 prince eller prince mild om dagen ( kjenner ikke forskjell)

 

Selvfølgelig må en begynne å røyke

Lenke til kommentar

Sigarer skal du bare nyte smaken av. Du skal ikke trekke ned. Trekk litt røyk inn i munnen. La røyken sirkulere, rulle rundt. Da får du fram sigarens fulle aroma.

Jeg er inngarva røyker, men får sinnsyke hosterier dersom jeg trekker ned sigarrøyk. Hjelpes!

 

 

Og: de som i denne tråden kaller ALLE som _ønsker_ å begynne å røyke for dum, får en gullstjerne hos meg! Jeg har røyka i mange år, og har VELDIG lyst til å slutte! Men det er jo ikke akkurat enkelt da... :cry:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 17:56, skrev yummy:

Sigarer skal du bare nyte smaken av. Du skal ikke trekke ned. Trekk litt røyk inn i munnen. La røyken sirkulere, rulle rundt. Da får du fram sigarens fulle aroma.

Jeg er inngarva røyker, men får sinnsyke hosterier dersom jeg trekker ned sigarrøyk. Hjelpes!


 

Hmmm.... inhalerer alltid røyken når jeg røyker både sigarer og cigarillos jeg.

 

Synes de er passende milde... :grin:

 

Har du prøvd Cafe creme fra Henri Winthermans? De er riktignok cigarillos, men er også fine å inhalere.

 

Ellers anbefaler jeg Rød Mix nummer 3 :grin:

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 20:11, skrev DjSlayer:

Cigarer er snadder :smile: røker to til tre pakker med cigarer i løpet av året ja *mmmmmm*. Veldig godt på lørdagskvelden sammen med andre edlere dråper.



 

Nemlig!

 

Endelig en skikkelig fyr som setter pris på skikkelige varer.

 

Røyka 30 stk. på 1 kveld 3 dager etter operasjon i nesen, deilig!

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Det er lett å begynne og røyke og nå ken nettopp DU også klare det!!!

Følg disse fire stegene og du er en innrøyka gammel kneip på notime..

 

1. Begynn med nicorette sammen med den nicorette inhalatoren. Dette for å bli vant til nikotinet og for å bli vant til å holde en røyk.

 

2. Fortsett med 1. men legg til røykeplaster.

 

3. Slutt med 1. og 2. og begynn med et light merke. ( Prince ekstra mild eller Marlboro light)

 

4. Slutt med den pysete hvite røykpakka og begynn med "the real stuff" (Rød Prince eller Camel eller andre sterkere merker)

 

Gratulerer!! Nå er også du en røyker og kan irritere deg over røykeloven og andre hippe emner man diskuterer ute på trappa i 12 minusgrader mens man deler den sosiale ånden med GOD sigarett!!

 

MVH

Dan-Ove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...