Gå til innhold

Nokia N95 - Bilder og video


SiR0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et bevis på at antall megapiksler har liten betydning for å få de beste bildene. Synes disse N95-bildene var verre enn bildene av K800i :ermm: -både når det kommer til skarphet, støy og fargegjengivelse. Nokia slet tidligere med at alt ble blålig. Nå er det visst blitt lilla.... What's next? :D

Er uansett ingen tvil om at N95 tar kjempegode bilder da, og videoen knuser alt da :w00t:

Lenke til kommentar
Nok et bevis på at antall megapiksler har liten betydning for å få de beste bildene.

8415339[/snapback]

liten betydning??

:wallbash:

8418138[/snapback]

 

Jeg har et fire år gammelt digitalkamera med 4 megapiksler, av kompaktsorten, som tar langt bedre bilder enn N95. :ermm:

Endret av OML
Lenke til kommentar
Nok et bevis på at antall megapiksler har liten betydning for å få de beste bildene.

8415339[/snapback]

liten betydning??

:wallbash:

8418138[/snapback]

 

Jeg har et fire år gammelt digitalkamera med 4 megapiksler, av kompaktsorten, som tar langt bedre bilder enn N95. :ermm:

8419292[/snapback]

 

Mobilkamera er bare leketøy uansett, jeg har N95 men bilder som jeg vil ta vare på tar jeg med et Cannon Ixus 900

Lenke til kommentar

Kjøpte N95 igår, kamera er greit nok, men i alle anledninger jeg vet at jeg skal ta bilder bruker jeg DSLR min, men i plutselige, uforutsette hendelser er telefonen bedre enn ingenting.

Men er liksom ikke laget for å erstatte digitalkameraet, ikke noe man bruker på skoleavslutninger, bryllup, dåp, konfirmasjon etc.

Lenke til kommentar
Kjøpte N95 igår, kamera er greit nok, men i alle anledninger jeg vet at jeg skal ta bilder bruker jeg DSLR min, men i plutselige, uforutsette hendelser er telefonen bedre enn ingenting.

Men er liksom ikke laget for å erstatte digitalkameraet, ikke noe man bruker på skoleavslutninger, bryllup, dåp, konfirmasjon etc.

8419607[/snapback]

 

Vel, av og til så virker det som om (i hvert fall Nokia og Sony Ericsson) skal få oss til å dumpe digitalkameraet på ferieturen i hvert fall, og kun bruke telefonen ...

Lenke til kommentar
Nok et bevis på at antall megapiksler har liten betydning for å få de beste bildene.

8415339[/snapback]

liten betydning??

:wallbash:

8418138[/snapback]

 

Jeg har et fire år gammelt digitalkamera med 4 megapiksler, av kompaktsorten, som tar langt bedre bilder enn N95. :ermm:

8419292[/snapback]

jeg betviler ikke det. det var ikke det at mp hadde

nevneverdig betydning idag jeg mente. jeg er lei av at det idetheletatt er noen som tror på det og at det stadig er nødvendig å avkrefte det, blir vi aldri ferdig med det..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...