Gå til innhold

Trailer: Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crytek burde lage ett vietnam / Green Beret spill hvor du er en topptrent soldat som må overleve i jungelen. Du kan klatre i trær, legge ut feller og gjømme deg i skogens terreng.

 

Alt dette faktisk er mulig med Cryteks nye motor, men tror det er altfor gamle folk som sitter bak spakene i Crytek. De har elendig kreativitet.

Gleder meg enormt til spillet, men skulle ønske jeg kunne slippe å slåss mot gigantiske roboter som skyter laser mot meg.

 

Og hvordan de kan gå fra en idyllisk øy til roboter er utenom min fatning.

Lenke til kommentar
Crytek burde lage ett vietnam / Green Beret spill hvor du er en topptrent soldat som må overleve i jungelen. Du kan klatre i trær, legge ut feller og gjømme deg i skogens terreng.

*snip*

8425961[/snapback]

Det hadde faktisk vært dritfett, skal ikke se bort ifra at det kommer mange bra mods til Crysis, kommer selv til og bruke mange timer i den sandbox-saken etter og ha sett video fra den :love:

Lenke til kommentar
Crytek burde lage ett vietnam / Green Beret spill hvor du er en topptrent soldat som må overleve i jungelen. Du kan klatre i trær, legge ut feller og gjømme deg i skogens terreng.

 

Alt dette faktisk er mulig med Cryteks nye motor, men tror det er altfor gamle folk som sitter bak spakene i Crytek. De har elendig kreativitet.

Gleder meg enormt til spillet, men skulle ønske jeg kunne slippe å slåss mot gigantiske roboter som skyter laser mot meg.

 

Og hvordan de kan gå fra en idyllisk øy til roboter er utenom min fatning.

8425961[/snapback]

 

Så du mener romvesener, nanodrakter og krig på en stillehavsøy er resultatet av lite kreative hjerner? :)

 

Edit: Det sagt, Vietnam krigen er brukt fryktelig mye og egentlig nokså oppbrukt. I tillegg blir det mange begrensinger når enn går tilbake i tid, tross alt - Utviklerne ønsker å vise fram motoren sin på sitt beste, og hvilken bedre måte enn å gjøre det på, en med en soldat i nanodrakt som kjemper mot romvesener og hissige Koreanere på en nydelig stillehavsøy.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Å brukt den svære Crytek øya som omgivelser for ett Vietnam spill ville vært en drøm. Tenk dere angrephelikoptere, hundrevis av soldater inni jungelen som pløyer ned trær, landsbyer med sivile som ene laget beskytter.

Høres ikke det dødsartig ut ? :)

Utviklere idag har lite kreativitet utenom enkelte.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er dårlig kreativitet å stappe inn romvesener i absolutt alle spill. Og Vietnam-krigen er virkelig ikke oppbrukt. Faktisk har det ikke kommet et ordentlig klassespill som omhandler den hendelsen.

8434796[/snapback]

 

Greit nok, overdrivelse fremmer poenget, men her trekker du det litt vel lagt, det er noen utrolige gode spill som har romvesener. Forøvrig har Vietnam krigen har fått sin del av spill:

 

- Vietcong

- Vietcong 2

- Battlefield: Vietnam

- Full Metal Jacket

- Elite Warriors: Vietnam

- Vietcong: Purple Haze

- Men of Valor

- Vietcong: Fist

- Conflict: Vietnam

- Shellshock: Nam '67

- Marine Heavy Gunner: Vietnam

- Vietnam: Ho Chi Minh Trail

- Line of Sight: Vietnam

- Search & Rescue: Vietnam Med Evac

- Squad Battles: Vietnam

- Vietnam 2: Special Assignment

- Vietnam: Black Ops NAM

- Soldier Boyz

- Seal Team

- Chuck Yeager's Air Combat

- Lost Patrol

- Flight of the Intruder

- 19 Part 1: Boot Camp

- Platoon

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Det finnes mange gode spill med romvesener, mutanter og andre udyr. Men i Far Cry var disse skapningene ganske dårlig implementert i gameplayet. Med tanke på at samme utviklere er bak, så blir man jo litt bekymra. Og utifra traileren så det ikke akkurat så veldig lovende ut heller.

 

Og du nevner en hel del Vietnam-spill, men ikke et virkelig klassespill (singelplayer) som vil bli husket.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...