Gå til innhold

Verdt å ha en xbox 360 sett bort i fra bråket?


Yom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en PS3 og en xbox360. Jeg bruker ikke PS3-en i det hele tatt, ingen bra spill og jeg virkelig hater kontrolleren. 360-en er i bruk hver dag, bra spill og LIVE. 360-en har minst like bra grafikk som PS3-en. (jeg synes bedre enn PS3 spesiellt på textures)

Eneste negative med 360-en er som du sier støy...

(ok, PS3-en kommer til å få endel bra spill etterhvert... nøkkelordet her: etterhvert)

Lenke til kommentar

Jeg har både 360 og PS3.

Uten tvil, ville jeg valgt 360 hvis jeg skulle velge én.

 

Nå har den så pass med erfaring at det er mange GODE spill til den, GODT utviklet onlinetjeneste, og et enormt potensiale framover.

 

Det er godt mulig PS3 får en god onlinetjeneste. Gode spill vet vi den får og den har godt potensiale.

 

Men skal du stille lag til årets tippeliga, så ser du ikke etter potensielt gode juniorspillere.

Lenke til kommentar

Du merker ikke bråket, med mindre du hører etter det. Den bråker nok ikke så mye som, folk skal ha det til. Jeg har i alle fall aldri hatt noe stort problem med det. Om du spiller et spill, og konsentrerer deg om det, er du sannsynligvis så oppslukt i spillet at du ikke vil merke at X360n din suser i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Herreguuud så mange sånne tråder det skal lages!

 

For det første. Skal du spille spill på den eventuelle 360en eller skal du høre på lyden konsollen gir fra seg?

For det andre. Har 360 flere spill du kunne tenkt deg i sitt spillbibliotek? Og kommer den til å få flere du vil ha?

 

Om du har svart "spille spill" og "ja" i de to foregående spørsmålene så har du svart på ditt eget spørsmål ;)

 

Det går også an å bruke søkemotoren, for dette spørsmålet blir det opprettet tråder om daglig...

 

Om du er ømfindtlig for litt viftesus så burde du nok skaffe deg en Nintendo DS eller kanskje en Wii (for alle som tenker tanken å lynsje meg fordi jeg ikke har nevnt PS3 i denne sammenhengen: trådstarter har allerede sagt at den er uaktuell)

 

Konklusjonen er: 1.Finn ut hvilke spill du liker best. 2.Finn ut hvilken av konsollene som kommer til å ha flest av de spillene. 3 Kjøp den konsollen som passer best for deg.

Lenke til kommentar
jeg vil spørre deg om en ting hvorfor er ps3 uaktuell? :dontgetit:

8409879[/snapback]

 

Prisen?

 

Xbox 360 er et godt kjøp. God konsoll, mange gode spill, mange gode spill som kommer og gode online muligheter.

8409972[/snapback]

 

Sorry at jeg er litt OT her men Phoenixs er jeg enig med.

 

PS3 høres ut som en flymotor når den går...

Håndkontrollen er helt j*****, den er alt for lett, motion sensoren er helt umulig å styre med/oversensa, knappene er ikke særlig gode heller.

 

Er dette kanskje grunnen til at PS3 er uaktuell? :p

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Sorry at jeg er litt OT her men Phoenixs er jeg enig med.

 

PS3 høres ut som en flymotor når den går...

Håndkontrollen er helt j*****, den er alt for lett, motion sensoren er helt umulig å styre med/oversensa, knappene er ikke særlig gode heller.

 

Er dette kanskje grunnen til at PS3 er uaktuell? :p

PS3 er uaktuell pga prisen og foreløpig lite utvalg av spill.

Lenke til kommentar

Har selv Xbox 360, men bruker den ikke så veldig mye til spill. Blir derimot brukt nesten hver dag som mediacenter, da jeg streamer filmer, musikk etc fra pc'en.

 

Eneste problemet er som tidligere nevnt støy, et lite problem for meg men et STORT problem for min kone, hun fordrar ikke viftestøyen ;)

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar
Har selv Xbox 360, men bruker den ikke så veldig mye til spill. Blir derimot brukt nesten hver dag som mediacenter, da jeg streamer filmer, musikk etc fra pc'en.

8411714[/snapback]

Mediacenter på xboxen og streaming av filmer, musikk ol. fra pc'en virker jo interessant. Synes du at det virker ok? :hmm:

Lenke til kommentar
Mediacenter på xboxen og streaming av filmer, musikk ol. fra pc'en virker jo interessant. Synes du at det virker ok? :hmm:

Har du Windows Media Center Edition på PC'en?

Hvis du har det er Mediacenter løsningen på 360 veldig bra.

 

Funker også bra uten Media Center på PC'en.

 

Forøvrig kommer det en update til 360 den 7.Mai som vil gjøre MediaCenter delan av den enda bedre med mappevisning av videoer (lettere navigering), streaming a flere videotyper osv.

Hvrtfall noe å glede seg til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...