Gå til innhold

Hvordan unngå å krympe jeans?


Anbefalte innlegg

Hei, prøver meg her.

 

Jeg pleier å kjøpe Diesel Jeans. Jeg kjøper dem ofte overdrevet store, siden jeg vet at dem blir krympet. Men uansett om jeg kjøper lange bukser som er så lange at de dekker tærne, og buksa faller av uten belte, så krymper dem ned til feminin størrelse på noen uker. Hva kan jeg muligens gjøre galt?

 

Så, i dag har jeg kjøpt 2 nye, og siden de koster rundt 1000 kr stk vil jeg ikke drite meg ut igjen, for det begynner å bli ganske dyrt med nye jeans hele tiden.

 

Jeg vasker dem på 40 grader, og tar det smooth med 30-40 minutter i trommelen før jeg henger dem opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter med det motsatte!

Når jeg kjøper buskene sitter de bra, men etter en stund henger de løst rundt lårene. Og nei, jeg har ikke slanket meg!

8424946[/snapback]

Da kjøper du de for store. Jeans skal ikke sitte akkurat når du kjøper de, men så trangt som det går ann. Får du hendene ned i lomma når du prøver,da er jeansen for stor. Dette kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye strech det er i buksa!

 

(viss du er jente)

 

 

Til trådstarter; Sånn ca det eneste du kan gjøre er å strekke buksene når de er våte. Kan bli vanskelig å gjøre dette i midja på buksa, men du får tøye og bøye litt så skal den gå seg til.

Lenke til kommentar

Hehe, eg fekk eit mentalt bilete av ein eller annan som sit i badekaret med bukse på og venter på at den skal tilpasse seg. :D

 

Har aldri hatt dette problemet eg, ein del bukser er blitt litt små, men tenkte det kanskje var eg som vaks. Mulig dette er årsaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...