Gå til innhold

hvordan man lager en privat server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imot UELA'n til blizzard har vel igenting å si. De er jo ikke loven. Når jeg kjøper en forsterker kan jeg åpne den selv om det står den bare skal åpnes av proffesjonelle, og skrape på skrapeloddet der det står "MÅ IKKE SKRAPES!".

 

edit: Nå mener jeg ikke at du skal hoste wow gratis for andre over nettet (som kanskje er ulovlig) men at du kan hoste det lokalt for deg selv å utforske hele spillet du kjøpte og betaler for.

Endret av N*
Lenke til kommentar
Imot UELA'n til blizzard har vel igenting å si. De er jo ikke loven. Når jeg kjøper en forsterker kan jeg åpne den selv om det står den bare skal åpnes av proffesjonelle, og skrape på skrapeloddet der det står "MÅ IKKE SKRAPES!".

8406625[/snapback]

Når du åpner forsterkeren, så mister du som oftest garantien.

Skraper du der det står at du ikke skal skrape, og du vinner en mill, så får du ikke pengene...

 

Finner blizzard ut at du har en privat server, så anmelder de deg sikkert.(spørs sikkert hvor stor den er)

Lenke til kommentar
Imot UELA'n til blizzard har vel igenting å si. De er jo ikke loven. Når jeg kjøper en forsterker kan jeg åpne den selv om det står den bare skal åpnes av proffesjonelle, og skrape på skrapeloddet der det står "MÅ IKKE SKRAPES!".

8406625[/snapback]

Når du åpner forsterkeren, så mister du som oftest garantien.

Skraper du der det står at du ikke skal skrape, og du vinner en mill, så får du ikke pengene...

 

Finner blizzard ut at du har en privat server, så anmelder de deg sikkert.(spørs sikkert hvor stor den er)

8406664[/snapback]

 

lurt å ikke lage en server da :cry:

Lenke til kommentar

Men blizzard finner ikke ut at folk har private servere så de kan ikke gjøre noe med det. Om de hadde funnet det ut hadde de hvertfall ikke anmeldt dem. De hadde bannet kontoen din om de visste hva den het.

 

Hele greia går på å jukse i et dataspill, og det er lov.

Lenke til kommentar
Istedet for å diskutere frem og tilbake og frem igjen om det er lovlig eller ikke, kan man jo kanskje hjelpe han? Jeg tror ikke han kom hit for noen moralpreken av en svett tenåring som drar argumenter fra et sted det ikke vokser jordbær og rips.

8407241[/snapback]

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
N*, det er ikke det samme. EULAen er et dokument som du godtar under opprettelsen av WoW-kontoen.

 

Om det er lovlig eller ikke er vel innenfor en gråsone, om man bryter opphavsrettsloven ved å ha en privat server eller ikke.

8406663[/snapback]

 

 

Om man kjøper WoW, setter opp en privat server, så bryter man ikke EULAen, når man ikke opretter noen konto! Man trenger da ikke opprette en konto for å sette opp en egen server?

 

Istedet for å diskutere frem og tilbake og frem igjen om det er lovlig eller ikke, kan man jo kanskje hjelpe han? Jeg tror ikke han kom hit for noen moralpreken av en svett tenåring som drar argumenter fra et sted det ikke vokser jordbær og rips.

8407241[/snapback]

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

8407801[/snapback]

 

 

Igjen. Om man kjøper WoW og så er i stand til å sette opp en server. Hva i alle dager har det med piratvirksomhet å gjøre?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
N*, det er ikke det samme. EULAen er et dokument som du godtar under opprettelsen av WoW-kontoen.

 

Om det er lovlig eller ikke er vel innenfor en gråsone, om man bryter opphavsrettsloven ved å ha en privat server eller ikke.

8406663[/snapback]

 

 

Om man kjøper WoW, setter opp en privat server, så bryter man ikke EULAen, når man ikke opretter noen konto! Man trenger da ikke opprette en konto for å sette opp en egen server?

 

Istedet for å diskutere frem og tilbake og frem igjen om det er lovlig eller ikke, kan man jo kanskje hjelpe han? Jeg tror ikke han kom hit for noen moralpreken av en svett tenåring som drar argumenter fra et sted det ikke vokser jordbær og rips.

8407241[/snapback]

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

8407801[/snapback]

 

 

Igjen. Om man kjøper WoW og så er i stand til å sette opp en server. Hva i alle dager har det med piratvirksomhet å gjøre?

8407824[/snapback]

 

Ingenting.

Lenke til kommentar

yak yak. who cares? Er uansett vanskelig å sette opp en egen server. Har kikka på oppskrifta. jeg ga faen i å prøve :) Og dessuten så vil det heller ikke være stabilt.

 

Vil du prøve dine karakterer med heftige epix. last ned PTR (Public test realm). Der får du full tier 5.

 

Edit: Og det Eula'en sier, er at Blizzard eier spillet. Det eneste du kjøper, er lisens til å spille det. Så spillet er deres eiendom. Og du har ikke lov til å tukle med det.

Var vel noe sånt det var.

Endret av MallRaT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...