Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Tenkte og bestille ei pakke med voks fra billigvoks.dk, og trenger litt råd ang hva jeg skal velge da dett er ett pakke tilbud hvor du setter sammen ei pakke med 6 voks bokser fra ID, men du kan ta forskjellige typer på hvert punkt.

Link: http://billigvoks.dk/default.asp?id=1500&a...Product_id=2026

 

Håret mitt er rundt 7-12cm rundt om tror jeg, og har litt krøller.

 

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar

Klippet meg på fredag og kjøpte voks i samme slenge.

Skulle egentlig ha Renati Strong hold, men dama ga meg Soft Hold Mud Wax. Oppdaget det jo seff ikke før jeg sto med den i hånden hjemme på badet noen timer senere, så orket ikke vente til i dag med å bytte.

Men har nå brukt den litt og må si jeg liker den egentlig ganske godt.

Holder jo ikke så lenge og godt som strong hold da.

Lenke til kommentar

endelig et forum og en thread som faktisk lever^^

 

jo! Jeg har geeket litt rundt etter voks, og jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke :S

Jeg har testet Renati Stronghold tidligere, men så blei håret mitt litt lenger, og nå funker jo ikke den lenger, så jeg fikk en ny, litt mer visual-kei-ish style, hvor luggen, sidene og baksiden er langt, også er det sånn lagvist med ca 5+ cm hair, på toppen kanskje litt kortere, alt fra 3-6 cm... Så, mamma sa at ei dame fra et eller annet sted anbefalte renati rock hard, så mamma tok den med hjem.. Joa, den høres bra ut så nå har jeg testet den, og den holder en stund, men for at det virkelig skal stå lenge må jeg drive med hairspray og masse tull, og det er et helvetes slit på morgenen -.-

 

Men! Jeg skal til oslo ut uka en gang, så lurte på om det var mulig å få tak i noe bra wax der, som f.eks sebastian crude clayen det er mye snakk om tidligere i threaden, eller amercan crew^^

 

Hyggelig med raskt svar tilbake^^

Lenke til kommentar

American Crew kombinert med harspray funker bra. Selv liker jeg den grønne best.

 

Enig det der med Renati. Strong Hold virker bra når du har litt kortere hår, men er nesten ubrukelig til lengre. Selv bruker jeg SH når jeg har kort og AC når jeg får lengre.

 

Husk, det koster å se bra ut ;)

Lenke til kommentar

Noen tips til en gutt som har fått litt lengde på håret? Har aldri prøvd Renati på langt hår, så den har jeg vurdert, men samtidig så syns jeg den ikke var så bra på kort hår.

Så jeg vil ha en god voks som holder og ikke gir så veldig glans. Helst ikke glans om det går :)

 

Så noen tips folkens?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...