Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det bare "blir borte" etter en stund, og håret blir helt tørt og ekkelt.. -_-

8411058[/snapback]

Så du vil heller ha klissete hår?

8411110[/snapback]

 

Ja, faktisk :) Men ikke veldig klissete, så klart.

 

Mitt favoritt som jeg bare alltid bruker:

f3ddeac2b7.jpg

 

Fordi den passer så bra til mine krølle hår, og at håret ikke ser så klissete/vått ut men samtidig ikke for tørt.. Helt perfekt :D

 

 

8412006[/snapback]

Den bruker jeg også ATM :) Define Creating Wax. Ikke sinnsyk hold akkurat, særlig i varmen (når jeg vil ha håret oppover). Tar da i en vanlig gele som stivner (men bare bitte litt!).

 

 

 

 

 

Hvordan er L'Oreal REMIX?!

Endret av jammi
Lenke til kommentar

Lite tips til dere som bruker DAX

 

Da jeg brukte DAX, hadde jeg som alle andre store problemer og då den vasket ut. Men merket at det hjalp og "svette den ut". Voksen var altid mye lettere og vaske ut etter en hard fotballtrening... Så dere som bruker DAX: Ut av pc stolen, og ut og svett.. Elns :p.

 

Har dog gått over til Rentai.. Bruker Rock har eller hva den heter, men har bestilt.. Super Rock Hard... Tror den heter noe sånt.. Den har vertfall oransje lokk.

Lenke til kommentar
Eg har brukt mykje Define Fiber Paste i det siste, den er ikkje like tøff som voks, men fungerte overraskande bra på meg, har ganske tjukt hår.

8406343[/snapback]

 

 

Noen som har prøvet denne og kan fortelle litt om den? Anbefale/ikke?

 

67ae4b0ca3.jpg

8429937[/snapback]

Lenke til kommentar
Eg har brukt mykje Define Fiber Paste i det siste, den er ikkje like tøff som voks, men fungerte overraskande bra på meg, har ganske tjukt hår.

8406343[/snapback]

 

 

Noen som har prøvet denne og kan fortelle litt om den? Anbefale/ikke?

 

67ae4b0ca3.jpg

8429937[/snapback]

8429976[/snapback]

 

 

Den jeg viser til er Define Flexible Paste. Den du snakker om er Define FIBER Paste. Vet ikke om det er noen forskjell men...

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig alltid hatt litt problemer med hårgele o.l, så jeg spurte min bestevenn hva han brukte, og da fikk jeg en boks ID Hair Mud Wax av han, og etter det har håret mitt vært kjempefint. Jeg anbefaler ID Hair Mud Wax på det sterkeste. :)

8434318[/snapback]

Pris, bilde, hvor osv er velkomne i her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...