Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Hallo, er en renati bruker.

Håret mitt er tykt, og renatien funker dårlig til det.

Den blir daff og sløv etter en time=(

 

Noen som har hatt samme problem og har skiftet merke, eller noen som har tips til andre merker?

Lenke til kommentar
Hallo, er en renati bruker.

Håret mitt er tykt, og renatien funker dårlig til det.

Den blir daff og sløv etter en time=(

 

Noen som har hatt samme problem og har skiftet merke, eller noen som har tips til andre merker?

8455723[/snapback]

Viss du bruker "Hard" så kan du prøve, "Soft". Kansje det hjelper. Vet ikke helt, du kan jo alltid høre med frisøren din :).

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Hallo, er en renati bruker.

Håret mitt er tykt, og renatien funker dårlig til det.

Den blir daff og sløv etter en time=(

 

Noen som har hatt samme problem og har skiftet merke, eller noen som har tips til andre merker?

8455723[/snapback]

Viss du bruker "Hard" så kan du prøve, "Soft". Kansje det hjelper. Vet ikke helt, du kan jo alltid høre med frisøren din :).

8455743[/snapback]

 

Prøvd begge delene, blir samme problemet.

Men ja, skal se å høre med frisøren!

 

Kom gjerne med flere tips!

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Vel, Fudge og American Crew er 2 vokser som jeg har hørt mye skrøyt av. Fudge ble vertfall nevnt noen sider tilbake i denne tråden, tror jeg. Hvordan disse funker på ditt hår vet jeg ikke.

 

Men begge voksene kan bestilles fra Balsam.no

8455814[/snapback]

 

Ja, skal titte litt på de.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
ID_ID_hair_-_mud_wax_hard__37_195846_picture.jpg

 

Ligger vel på en 200 på et slikt 2 for 200,- tilbud. Ellers er det 149 kroner per boks.

8437086[/snapback]

 

hehe.. etter alle anbefalingene så tenkte jeg at denne var noe for med ID hair mud wax.. *må prøves..*

 

Så ser jeg bildet ditt, og merker at det er jo allerede den jeg også har :p

 

Den får håret til å se bra ut, men for meg så "detter" den ut av formen etter en liten stund... Har hår ned til kinnet, og litt fall/krøll..

vet ikke om jeg har hard eller soft og sånn da..

Lenke til kommentar

ID Hair går for 89,- på city syd, Trondheim.

 

Folk misforstått Dax helt! Dax er til for de som trener og slikt, slik at den skal holde seg, selv om man svetter. Man kan heller ikke bruke den som vanlig hårvoks da den trengs en litt annen fordeling i håret. Det er et must at man er fuktig i håret. Tar et lite lag over alle fire fingrene på en hånd, blander det sammen med den andre hånden, å nupper håret slik at det fordeles jevnt.

Da holder det hele dagen, man kan bruke den på hår som skal ligge ned, for å ha rett "vri" på det, og man trenger ikke være redd for at det skal gå ut om man siller fotball eller annen idrett. Det eneste negative er at det trengs 2 vasker for å få ut, men man kan helt fint bruke noe annet imens. Dette bruker jeg når jeg trener, svømmer eller vet at det ikke blir mye tid til hårstyling.

Lenke til kommentar

Dax ødelegger håret, er jo bare bullshit. Skjønner ikke at folk gidder å bruke penger på Dax.

 

Renati er imho den beste voksen. Pleier først å ta i litt soft hold, og så fikse der jeg vil med hard hold. Holder dritbra, trenger ikke å putte i noe nytt før det er gått ca 3-4 dager, og da vasker jeg uansett håret. Renati ftw.

Lenke til kommentar
Dax ødelegger håret, er jo bare bullshit. Skjønner ikke at folk gidder å bruke penger på Dax.

 

Renati er imho den beste voksen. Pleier først å ta i litt soft hold, og så fikse der jeg vil med hard hold. Holder dritbra, trenger ikke å putte i noe nytt før det er gått ca 3-4 dager, og da vasker jeg uansett håret. Renati ftw.

8471303[/snapback]

 

Vasker du ikke håret hver dag? :wow:

 

Jeg trodde alle dusjet 1 gang per dag...

Lenke til kommentar
Har jeg faktisk aldri hørt om. Skal sjekke det ut. :) Hvor fåes det kjøpt?

8406264[/snapback]

 

Det fåes kjøpt hos de fleste frisører ;) koster litt, men er verdt hver krone... en 50/50 blanding av disse to produktene gir en genial hårvoks som kan jobbes med hele dagen

 

 

8409032[/snapback]

Prøvde molding paste i dag, funka fett det ass! :D Onkelen min hadde den :) Hvor mye koster den, og hvilke frisørkjeder fører den? :D

Lenke til kommentar

Remix tørker ut etter noen timer, altså the "anti-wet-look". Synd, siden jeg digger the "wet-look". Nesten som en gel, bare at den ikke støver :]

 

 

Mao: elendig for meg, sikkert super for andre. Spørs hvordan du liker det.

 

 

 

Noen som har prøv OSMO Essence: Aqua Hard? Eller noe annet fra OSMO Essence?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...