Gå til innhold

Tyver på TG!?


Anbefalte innlegg

Well...utrolig nok ble jeg ikke fra stjålet noe på TG07,

men jeg kjenner en fyr som vant 3. plass i guiter hero og fikk premien stjålet 20 min senere....og fikk aldri vite om hvem det var....=/

 

Og jeg fikk høre først dagen etter TG at det var en på rekka mi som gikk rundt og tok ting...Oo :ph34r:

 

Er det noen andre med slike historier....og hvordan det endte kan også være med..( Ikke navn takk...=/ )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble frastjålet en 1.5 l flaske med cola, men det kan hende var en av kompisene mine :p

Men hørte om div eksterne hardisker osv som ble borte, derfor tok jeg alltid å gjemte det som lå lett tilgjengelig når jeg forlot plassen min :)

8396237[/snapback]

 

Eg likar ikkje slikje ting. Å blowe en blowjob gjør en steril. :w00t:

Lenke til kommentar

Noen gikk inn i DVD-spindelen min (rundt 30 filmer) og tok G.I. Jane.

 

 

Denne lå inni Vision crewburet som alltid er bevoktet. Jeg kan nevne at av andre titler har vi Master and Commander, A Clockwork Orange, Enemy of the State, Oldboy, Hamilton og mange flere.

 

For guds skyld, skal man først gå gjennom alt det trøbbelet for å stjele en DVD, ta en bra en.

Lenke til kommentar

Er det sikkert at reiseforsikring gjelder hvis du ikke låser tinene inne i noe a?

Vanligvis så må du ha låst den i et skap for å få forsikring (f.eks. et badested) men det kan jo hende at dette ikke gjelder hvis det ikke er tilgang på steder å låse tingene sine ( flytte på pcen sin da eller :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...