Gå til innhold

Avhengig av fart, anyone?


PC^2020

Anbefalte innlegg

Er det mange der ute som er blitt litt "avhengig" av å kjøre fort?

 

Når man setter seg bak rattet så tenker noen "jaja, det skader ikke noe om jeg kjører for fort, jeg vil fort fram"

 

Har vært litt sånn for meg i det siste, jeg liker det ikke men jeg har blitt avhengig på en måte.. Har satt fra meg bilen en ukes tid nå, har bestemt meg for å ikke kjøre noe særlig for fort lenger.. Har blitt stoppa av politiet pga. å kjøre for fort og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker speedometeret i GPS'en, og holder for det meste ca. 3-5km/t over fartsgrensen.

 

Det værste var etter at jeg kom hjem fra en kjøretur nedover europa der jeg hadde kjørt i ca. 130 hele tiden, og møtte på 40-60 sonen her.

Ble veldig lett irritert på den seine farten her og var litt hard på gassen de første dagene da ja :p

Lenke til kommentar

jeg vet ikke om jeg er avhengig av å kjøre fort, men jeg kjører for fort stort sett hele tiden. Det er sjelden jeg tenker over fartsgrenser og kikker på speedometeret, kjører sånn det passer meg.

 

Jeg vet at det er helt idiotisk, men det er noe jeg gjør uten å tenke på det. Det er ikke noe jeg gjør for å være kul eller noe sånt, for all del. forhåpentligvis er det noe jeg vokser av meg.

Lenke til kommentar

Kjører alltid etter forholdene.

Og noen ganger er det jo litt gøy å kjøre litt ekstra også.

 

La meg etter en Nissan Skyline i helgen.. hmm.. Bestemte meg for å holde følge med den, så ble vel litt overdreven fart da. ^^.

 

Men jeg passer på å ikke kjøre for raskt i tettbebygd strøk, og andre uoversiklige plasser f.eks.

Bremser som regel ned til fartsgrensen når jeg møter bil også.

Kan ikke sette andre i fare hvis noe skulle skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...